Οικονομία

Νέα εποχή για την Εγνατία Οδό-Τι αλλάζει με επενδύσεις 1,8 δισ. ευρώ

Η Εγνατία Οδός παραδόθηκε στο σύνολό της τον Μάιο του 2009, με τμήματά της να τίθενται στην κυκλοφορία, σταδιακά, τα προηγούμενα χρόνια. Έκτοτε ο αυτοκινητόδρομος, που συνδέει την Ηγουμενίτσα με τους Κήπους Έβρου, σχεδόν εγκαταλείφθηκε-παρότι πρόκειται για ένα στρατηγικής σημασίας οδικό άξονα που ενώνει την Ευρώπη με την Ανατολή. Πλέον, μέχρι να εκπνεύσει το 2025, το δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού θα παραχωρηθεί για 35 χρόνια στο σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Egis projects, το οποίο θα υλοποιήσει επενδύσεις 1,8 δισ. ευρώ. Η εξέλιξη αυτή οριστικοποιήθηκε ύστερα και από την πρόσφατη ψήφιση από την Ολομέλεια της Βουλής της σύμβασης παραχώρησης του οδικού άξονα. Με τον τρόπο αυτό, ο γηρασμένος αυτοκινητόδρομος αλλάζει σελίδα, καθώς πρόκειται να μεταμορφωθεί σε έναν υπερσύγχρονο οδικό άξονα ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι μελέτες για το πρώτο τμήμα του έργου ξεκίνησαν το 1970, ενώ στις αρχές της δεκαετίας του 1980 παραδόθηκε το πρώτο ολοκληρωμένο τμήμα. Υπάρχουν δηλαδή, σήραγγες που κατασκευάστηκαν στη δεκαετία του 1980, με […] Η Εγνατία Οδός παραδόθηκε στο σύνολό της τον Μάιο του 2009, με τμήματά της να τίθενται στην κυκλοφορία, σταδιακά, τα προηγούμενα χρόνια. Έκτοτε ο αυτοκινητόδρομος, που συνδέει την Ηγουμενίτσα με τους Κήπους Έβρου, σχεδόν εγκαταλείφθηκε-παρότι πρόκειται για ένα στρατηγικής σημασίας οδικό άξονα που ενώνει την Ευρώπη με την Ανατολή. Πλέον, μέχρι να εκπνεύσει το 2025, το δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού θα παραχωρηθεί για 35 χρόνια στο σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Egis projects, το οποίο θα υλοποιήσει επενδύσεις 1,8 δισ. ευρώ. Η εξέλιξη αυτή οριστικοποιήθηκε ύστερα και από την πρόσφατη ψήφιση από την Ολομέλεια της Βουλής της σύμβασης παραχώρησης του οδικού άξονα. Με τον τρόπο αυτό, ο γηρασμένος αυτοκινητόδρομος αλλάζει σελίδα, καθώς πρόκειται να μεταμορφωθεί σε έναν υπερσύγχρονο οδικό άξονα ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι μελέτες για το πρώτο τμήμα του έργου ξεκίνησαν το 1970, ενώ στις αρχές της δεκαετίας του 1980 παραδόθηκε το πρώτο ολοκληρωμένο τμήμα. Υπάρχουν δηλαδή, σήραγγες που κατασκευάστηκαν στη δεκαετία του 1980, με  Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Εγνατία Οδός 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου