Δανεισμός-ρεκόρ για τις κυβερνήσεις στις αγορές ομολόγων καθώς αυξάνονται οι δαπάνες
Από τις αρχές του έτους, τα κράτη έχουν εκδώσει ομόλογα 504 δισ. δολαρίων. Πρόκειται για ποσό υψηλότερο και από την εποχή των lockdowns και των μέτρων στήριξης.





