Sephora και Rare Beauty συνεχίζουν για τρίτη χρονιά να ενώνουν τις δυνάμεις τους προς τιμήν της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας

Σήμερα, η Sephora και η Rare Beauty by Selena Gomez ανακοινώνουν την επιστροφή της καμπάνιας “Make A Rare Impact” στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενίσχυση δράσεων υπέρ της ψυχικής υγείας. Στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας, η Sephora θα δωρίσει το 100%* των πωλήσεων του νέου αρώματος Rare Beauty στο Rare Impact Fund, από τις 10 έως τις 12 Οκτωβρίου 2025. Η ενέργεια θα ισχύει τόσο για τις πωλήσεις στα καταστήματα Sephora όσο και online, σε 25 αγορές, καθώς και στα καταστήματα Sephora at Kohl’s στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το Rare Impact Fund δημιουργήθηκε το 2020 από τη Selena Gomez, Ιδρύτρια και Δημιουργό της Rare Beauty, με αποστολή τη συγκέντρωση 100 εκατομμυρίων δολαρίων για οργανισμούς που ενισχύουν την πρόσβαση νέων σε υπηρεσίες και εκπαίδευση ψυχικής υγείας παγκοσμίως. Από την ίδρυσή του, το Ταμείο έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 20 εκατομμύρια δολάρια και στηρίζει 30 οργανισμούς σε πέντε ηπείρους, διευρύνοντας την πρόσβαση των νέων σε υποστήριξη […] Σήμερα, η Sephora και η Rare Beauty by Selena Gomez ανακοινώνουν την επιστροφή της καμπάνιας “Make A Rare Impact” στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενίσχυση δράσεων υπέρ της ψυχικής υγείας. Στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας, η Sephora θα δωρίσει το 100%* των πωλήσεων του νέου αρώματος Rare Beauty στο Rare Impact Fund, από τις 10 έως τις 12 Οκτωβρίου 2025. Η ενέργεια θα ισχύει τόσο για τις πωλήσεις στα καταστήματα Sephora όσο και online, σε 25 αγορές, καθώς και στα καταστήματα Sephora at Kohl’s στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το Rare Impact Fund δημιουργήθηκε το 2020 από τη Selena Gomez, Ιδρύτρια και Δημιουργό της Rare Beauty, με αποστολή τη συγκέντρωση 100 εκατομμυρίων δολαρίων για οργανισμούς που ενισχύουν την πρόσβαση νέων σε υπηρεσίες και εκπαίδευση ψυχικής υγείας παγκοσμίως. Από την ίδρυσή του, το Ταμείο έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 20 εκατομμύρια δολάρια και στηρίζει 30 οργανισμούς σε πέντε ηπείρους, διευρύνοντας την πρόσβαση των νέων σε υποστήριξη ΕΛΛΑΔΑ