Discover Greece Audio Guides: Το ελληνικό app για πιο «ψαγμένους» τουρίστες από την ομάδα της «Marketing Greece»

Μια ιδιαίτερη και άκρως ενδιαφέρουσα αλλά και καινοτόμα ιδέα ήταν αυτή της δημιουργίας μιας εφαρμογής audio guides για την Ελλάδα (app) που τιτλοφορείται DG Audio Guides από τη «Marketing Greece». Μέσω αυτής της εφαρμογής μπορεί κανείς να περιπλανηθεί σε λιγότερο γνωστά σημεία και προορισμούς στη χώρα ή να βρει ιδιαίτερα και πιο «ψαγμένα» θα μπορούσε να πει κανείς σημεία και τοπόσημα σε όλη την ελληνική επικράτεια. Πρόκειται δε για άλλο ένα δημιούργημα, μετά το portal DiscoverGreece, της «Marketing Greece», που ιδρύθηκε το 2013 από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και αποτελεί μια μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εταιρεία, που στόχο της έχει τη συντονισμένη προσπάθεια ανάδειξης της Ελλάδος και του Ελληνικού Τουρισμού. Το Newsbeast ζήτησε από τον κ. Κοκοτό να μας μιλήσει τόσο για τη δημιουργία της εν λόγω εφαρμογής όσο και για τους σκοπούς που αυτή θα υπηρετήσει. Πώς πήρατε την απόφαση για τη δημιουργία της εν λόγω εφαρμογής; Αυτή η εφαρμογή της Marketing Greece […] Μια ιδιαίτερη και άκρως ενδιαφέρουσα αλλά και καινοτόμα ιδέα ήταν αυτή της δημιουργίας μιας εφαρμογής audio guides για την Ελλάδα (app) που τιτλοφορείται DG Audio Guides από τη «Marketing Greece». Μέσω αυτής της εφαρμογής μπορεί κανείς να περιπλανηθεί σε λιγότερο γνωστά σημεία και προορισμούς στη χώρα ή να βρει ιδιαίτερα και πιο «ψαγμένα» θα μπορούσε να πει κανείς σημεία και τοπόσημα σε όλη την ελληνική επικράτεια. Πρόκειται δε για άλλο ένα δημιούργημα, μετά το portal DiscoverGreece, της «Marketing Greece», που ιδρύθηκε το 2013 από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και αποτελεί μια μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εταιρεία, που στόχο της έχει τη συντονισμένη προσπάθεια ανάδειξης της Ελλάδος και του Ελληνικού Τουρισμού. Το Newsbeast ζήτησε από τον κ. Κοκοτό να μας μιλήσει τόσο για τη δημιουργία της εν λόγω εφαρμογής όσο και για τους σκοπούς που αυτή θα υπηρετήσει. Πώς πήρατε την απόφαση για τη δημιουργία της εν λόγω εφαρμογής; Αυτή η εφαρμογή της Marketing Greece ΕΛΛΑΔΑ, εφαρμογή, τουρισμός