Coca-Cola: Περισσότερες επιλογές, λιγότερη ζάχαρη

Η Coca-Cola στην Ελλάδα προσφέρει μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων, μικρότερες συσκευασίες, σαφή διατροφική επισήμανση και υπεύθυνο μάρκετινγκ. Σε μια εποχή που οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής και διαβίωσης, η Coca-Cola στην Ελλάδα συνεχίζει σταθερά την ανάπτυξη προϊόντων με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα σε ζάχαρη, με στόχο να δώσει περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και να τους βοηθήσει στην καλύτερη διαχείριση της πρόσληψης ζάχαρης από τα προϊόντα της. Στην Ελλάδα, η Coca-Cola έχει μειώσει συγκεκριμένα κατά 18,7% τη ζάχαρη και κατά 18,2% τις θερμίδες στα αναψυκτικά της, κατά μέσο όρο, ανά 100 ml που διέθεσε στην αγορά, από το 2017 μέχρι και το 2022. Σε αυτό το πλαίσιο, η Coca-Cola Zero που είναι η ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να απολαμβάνουν την υπέροχη αυθεντική γεύση της Coca‑Cola, χωρίς ζάχαρη και θερμίδες, ενώ η εταιρεία έχει πετύχει 30% λιγότερη ζάχαρη* στη Fanta πορτοκαλάδα. Το 44% του όγκου πωλήσεών της στην Ελλάδα προέρχεται από προϊόντα με λίγη ή […] Η Coca-Cola στην Ελλάδα προσφέρει μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων, μικρότερες συσκευασίες, σαφή διατροφική επισήμανση και υπεύθυνο μάρκετινγκ. Σε μια εποχή που οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής και διαβίωσης, η Coca-Cola στην Ελλάδα συνεχίζει σταθερά την ανάπτυξη προϊόντων με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα σε ζάχαρη, με στόχο να δώσει περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και να τους βοηθήσει στην καλύτερη διαχείριση της πρόσληψης ζάχαρης από τα προϊόντα της. Στην Ελλάδα, η Coca-Cola έχει μειώσει συγκεκριμένα κατά 18,7% τη ζάχαρη και κατά 18,2% τις θερμίδες στα αναψυκτικά της, κατά μέσο όρο, ανά 100 ml που διέθεσε στην αγορά, από το 2017 μέχρι και το 2022. Σε αυτό το πλαίσιο, η Coca-Cola Zero που είναι η ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να απολαμβάνουν την υπέροχη αυθεντική γεύση της Coca‑Cola, χωρίς ζάχαρη και θερμίδες, ενώ η εταιρεία έχει πετύχει 30% λιγότερη ζάχαρη* στη Fanta πορτοκαλάδα. Το 44% του όγκου πωλήσεών της στην Ελλάδα προέρχεται από προϊόντα με λίγη ή ΕΛΛΑΔΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ