City break και ισχυρό brand name ενισχύουν πληρότητες και έσοδα στα ξενοδοχεία της Αττικής

Την ολοκλήρωση ενός δυναμικού και σταθερά ενισχυμένου πρώτου τετραμήνου για τον ξενοδοχειακό κλάδο της Αττικής επιβεβαιώνουν τα πρόσφατα στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ). Η άνοδος στις αποδράσεις city break, σε συνδυασμό με την εδραίωση της Αττικής ως ισχυρού και αναγνωρίσιμου brand ανάμεσα στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς τουριστικούς προορισμούς, αποτέλεσαν τον βασικό μοχλό που στήριξε τις θετικές επιδόσεις σε πληρότητα, μέση τιμή δωματίου και έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΞΑΑΑ, η μέση πληρότητα στα ξενοδοχεία της Αθήνας στο διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου 2025 διαμορφώθηκε στο 67,3%, σημειώνοντας οριακή αλλά σημαντική αύξηση 1,6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Η εξέλιξη αυτή αντικατοπτρίζει μια σταθερή ζήτηση, παρά τις προκλήσεις που εξακολουθούν να υφίστανται στην αγορά, όπως η αυξημένη ανταγωνιστικότητα σε ευρωπαϊκό επίπεδο και οι διακυμάνσεις στην ταξιδιωτική κίνηση. Επιπλέον, η μέση τιμή δωματίου (Average Daily Rate – ADR) παρουσίασε σημαντική άνοδο 5,6%, φτάνοντας τα 136,24 ευρώ, γεγονός που υπογραμμίζει τη βελτίωση […] Την ολοκλήρωση ενός δυναμικού και σταθερά ενισχυμένου πρώτου τετραμήνου για τον ξενοδοχειακό κλάδο της Αττικής επιβεβαιώνουν τα πρόσφατα στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ). Η άνοδος στις αποδράσεις city break, σε συνδυασμό με την εδραίωση της Αττικής ως ισχυρού και αναγνωρίσιμου brand ανάμεσα στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς τουριστικούς προορισμούς, αποτέλεσαν τον βασικό μοχλό που στήριξε τις θετικές επιδόσεις σε πληρότητα, μέση τιμή δωματίου και έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΞΑΑΑ, η μέση πληρότητα στα ξενοδοχεία της Αθήνας στο διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου 2025 διαμορφώθηκε στο 67,3%, σημειώνοντας οριακή αλλά σημαντική αύξηση 1,6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Η εξέλιξη αυτή αντικατοπτρίζει μια σταθερή ζήτηση, παρά τις προκλήσεις που εξακολουθούν να υφίστανται στην αγορά, όπως η αυξημένη ανταγωνιστικότητα σε ευρωπαϊκό επίπεδο και οι διακυμάνσεις στην ταξιδιωτική κίνηση. Επιπλέον, η μέση τιμή δωματίου (Average Daily Rate – ADR) παρουσίασε σημαντική άνοδο 5,6%, φτάνοντας τα 136,24 ευρώ, γεγονός που υπογραμμίζει τη βελτίωση Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Αθήνα, Αττική, ξενοδοχεία, τουρισμός