«Big Brother» στους ελληνικούς δρόμους για να μειωθούν τα τροχαία – Σε ποια σημεία της Αττικής μπαίνουν κάμερες

Οι κάμερες στους δρόμους δεν είναι κάτι καινούργιο, δεδομένου όμως ότι στην Ελλάδα κάθε χρόνο καταγράφεται υψηλό ποσοστό τροχαίων, αναμένεται να τοποθετούν ακόμη περισσότερες για να διασφαλιστεί η οδική ασφάλεια. Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο η δέσμευση της κυβέρνησης για την προστασία της ανθρώπινης ζωής, με την εμπέδωση μιας νέας κουλτούρας υπευθυνότητας και τη δημιουργία συνθηκών που θα μειώνουν σημαντικά τα τροχαία ατυχήματα/δυστυχήματα, παίρνει σάρκα και οστά, με την έναρξη πιλοτικού προγράμματος το οποίο «συνυπογράφουν» τρία υπουργεία και συγκεκριμένα αυτά του Ψηφιακής Διακυβέρνησης, των Μεταφορών και της Προστασίας του Πολίτη. Το πιλοτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει τοποθέτηση καμερών σε οκτώ επιλεγμένα σημεία της Αττικής και σε 10 γραμμές λεωφορείων, την ίδια στιγμή, που δρομολογούνται και μια σειρά αλλαγών που θα ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα και τη διαφάνεια του συστήματος ελέγχου και επιβολής κυρώσεων για τροχαίες παραβάσεις. Ο γενικότερος σχεδιασμός προβλέπει ότι περισσότερες από 2.000 κάμερες θα τοποθετηθούν σε αστικά οδικά δίκτυα καθ` υπόδειξη της ΕΛΑΣ, ενώ 500 εξειδικευμένες κάμερες θα μπουν σε λεωφορεία. […] Οι κάμερες στους δρόμους δεν είναι κάτι καινούργιο, δεδομένου όμως ότι στην Ελλάδα κάθε χρόνο καταγράφεται υψηλό ποσοστό τροχαίων, αναμένεται να τοποθετούν ακόμη περισσότερες για να διασφαλιστεί η οδική ασφάλεια. Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο η δέσμευση της κυβέρνησης για την προστασία της ανθρώπινης ζωής, με την εμπέδωση μιας νέας κουλτούρας υπευθυνότητας και τη δημιουργία συνθηκών που θα μειώνουν σημαντικά τα τροχαία ατυχήματα/δυστυχήματα, παίρνει σάρκα και οστά, με την έναρξη πιλοτικού προγράμματος το οποίο «συνυπογράφουν» τρία υπουργεία και συγκεκριμένα αυτά του Ψηφιακής Διακυβέρνησης, των Μεταφορών και της Προστασίας του Πολίτη. Το πιλοτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει τοποθέτηση καμερών σε οκτώ επιλεγμένα σημεία της Αττικής και σε 10 γραμμές λεωφορείων, την ίδια στιγμή, που δρομολογούνται και μια σειρά αλλαγών που θα ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα και τη διαφάνεια του συστήματος ελέγχου και επιβολής κυρώσεων για τροχαίες παραβάσεις. Ο γενικότερος σχεδιασμός προβλέπει ότι περισσότερες από 2.000 κάμερες θα τοποθετηθούν σε αστικά οδικά δίκτυα καθ` υπόδειξη της ΕΛΑΣ, ενώ 500 εξειδικευμένες κάμερες θα μπουν σε λεωφορεία. ΕΛΛΑΔΑ, κάμερα, τροχαίο