B2B πλατφόρμες: Πώς λειτουργούν και γιατί αξίζει η επένδυση για τις επιχειρήσεις

Το ηλεκτρονικό εμπόριο για καταναλωτές (B2C) αποτελεί πλέον καθημερινότητα. Ο πελάτης μπαίνει στο site, βλέπει προϊόντα και τιμές, πληρώνει και παραλαμβάνει. Το B2B eCommerce, όμως αφορά κάτι διαφορετικό: τις ψηφιακές συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων. Μια φαρμακαποθήκη η οποά προμηθεύει φαρμακεία, ένας χονδρέμπορος μόδας που τροφοδοτεί καταστήματα λιανικής ή μια βιομηχανία που πουλά σε άλλες βιομηχανίες. Εκεί όπου άλλοτε οι παραγγελίες γίνονταν με τηλέφωνα και φαξ, σήμερα μπορούν να γίνουν μέσω μιας ψηφιακής πλατφόρμας που εφαρμόζει με συνέπεια την εμπορική στρατηγική της κάθε εταιρείας. Ύψος επένδυσης και διάρκεια ολοκλήρωσης του έργου Ένα από τα πρώτα ερωτήματα που έχουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι το κόστος. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει η ελληνική πολυεθνική Generation Y, μια εταιρεία που θέλει να αποκτήσει μια λειτουργική B2B πλατφόρμα ξεκινάει από 20.000 ευρώ. Το ύψος της επένδυσης εξαρτάται από το πόσο περίπλοκη είναι η εμπορική πολιτική της επιχείρησης, αν χρειάζεται διασύνδεση με άλλα συστήματα (όπως ERP και CRM) και πόσο προσωποποιημένο θα είναι το περιβάλλον για […] Το ηλεκτρονικό εμπόριο για καταναλωτές (B2C) αποτελεί πλέον καθημερινότητα. Ο πελάτης μπαίνει στο site, βλέπει προϊόντα και τιμές, πληρώνει και παραλαμβάνει. Το B2B eCommerce, όμως αφορά κάτι διαφορετικό: τις ψηφιακές συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων. Μια φαρμακαποθήκη η οποά προμηθεύει φαρμακεία, ένας χονδρέμπορος μόδας που τροφοδοτεί καταστήματα λιανικής ή μια βιομηχανία που πουλά σε άλλες βιομηχανίες. Εκεί όπου άλλοτε οι παραγγελίες γίνονταν με τηλέφωνα και φαξ, σήμερα μπορούν να γίνουν μέσω μιας ψηφιακής πλατφόρμας που εφαρμόζει με συνέπεια την εμπορική στρατηγική της κάθε εταιρείας. Ύψος επένδυσης και διάρκεια ολοκλήρωσης του έργου Ένα από τα πρώτα ερωτήματα που έχουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι το κόστος. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει η ελληνική πολυεθνική Generation Y, μια εταιρεία που θέλει να αποκτήσει μια λειτουργική B2B πλατφόρμα ξεκινάει από 20.000 ευρώ. Το ύψος της επένδυσης εξαρτάται από το πόσο περίπλοκη είναι η εμπορική πολιτική της επιχείρησης, αν χρειάζεται διασύνδεση με άλλα συστήματα (όπως ERP και CRM) και πόσο προσωποποιημένο θα είναι το περιβάλλον για ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, επιχειρήσεις, ηλεκτρονικό εμπόριο