Lidl Ελλάς: Επενδύσεις 1,4 δισ. ευρώ στα 25 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά
Έχοντας επενδύσει πάνω από 1,4 δισ. ευρώ από το 1999 στην ελληνική αγορά η Lidl Ελλάς συμπληρώνει εφέτος 25 χρόνια ζωής στη χώρα αριθμώντας 230 καταστήματα και απασχολώντας πάνω από 6.700 εργαζόμενους. Όπως ανέφερε εχθές το βράδυ στο πλαίσιο εκδήλωσης της εταιρείας ο πρόεδρος διοίκησης κ. Martin Brandenburger «H Lidl Ελλάς μεγαλώνει μαζί με την Ελλάδα και τους προμηθευτές της» προσθέτοντας: «25 χρόνια η Lidl Ελλάς προσφέρει στην ελληνική καταναλωτική κοινωνία, στο περιβάλλον, στην αγορά και στην οικονομία. Xτίσαμε εμπιστοσύνη και δημιουργήσαμε αξία για όλους. Στόχος της Lidl είναι να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών γρήγορα, απλά και εύκολα, κάτι που εξασφαλίζει με εύκολη πρόσβαση σε ένα ευρύ portfolio προϊόντων στην καλύτερη ποιότητα και τιμή». Κάνοντας ειδική αναφορά στους εγχώριους προμηθευτές ο ίδιος σημείωσε ότι η αλυσίδα το 2023 προχώρησε στην παραγωγή 1.624 προϊόντων από 409 παραγωγούς τονίζοντας ότι ο τζίρος από τις εξαγωγές που κάνουν τα ελληνικά προϊόντα μέσω του μητρικού ομίλου Schwarz σε 31 αγορές, συμπεριλαμβανομένων των […] Έχοντας επενδύσει πάνω από 1,4 δισ. ευρώ από το 1999 στην ελληνική αγορά η Lidl Ελλάς συμπληρώνει εφέτος 25 χρόνια ζωής στη χώρα αριθμώντας 230 καταστήματα και απασχολώντας πάνω από 6.700 εργαζόμενους. Όπως ανέφερε εχθές το βράδυ στο πλαίσιο εκδήλωσης της εταιρείας ο πρόεδρος διοίκησης κ. Martin Brandenburger «H Lidl Ελλάς μεγαλώνει μαζί με την Ελλάδα και τους προμηθευτές της» προσθέτοντας: «25 χρόνια η Lidl Ελλάς προσφέρει στην ελληνική καταναλωτική κοινωνία, στο περιβάλλον, στην αγορά και στην οικονομία. Xτίσαμε εμπιστοσύνη και δημιουργήσαμε αξία για όλους. Στόχος της Lidl είναι να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών γρήγορα, απλά και εύκολα, κάτι που εξασφαλίζει με εύκολη πρόσβαση σε ένα ευρύ portfolio προϊόντων στην καλύτερη ποιότητα και τιμή». Κάνοντας ειδική αναφορά στους εγχώριους προμηθευτές ο ίδιος σημείωσε ότι η αλυσίδα το 2023 προχώρησε στην παραγωγή 1.624 προϊόντων από 409 παραγωγούς τονίζοντας ότι ο τζίρος από τις εξαγωγές που κάνουν τα ελληνικά προϊόντα μέσω του μητρικού ομίλου Schwarz σε 31 αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Lidl Hellas