Πανελλήνιες 2024: Πώς αξιολογούνται τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας – «Έκπληξη προκάλεσε το Β3»
Χωρίς να αντιμετωπίσουν ιδιαίτερες δυσκολίες μπήκαν στον «στίβο» των Πανελλαδικών Εξετάσεων οι υποψήφιοι των ΓΕΛ νωρίτερα σήμερα, Παρασκευή. Τα θέματα ήταν βατά και η έκθεση αρκετά εύκολη, σύμφωνα με την Ευμορφίλη Κλεάνθη, φιλόλογο, καθηγήτρια στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αγίου Δημητρίου. «Αρχικά, το κείμενο ήταν ευανάγνωστο, με άγνωστες λέξεις που δίνονταν, ώστε να μην υπάρχει σύγχυση. Η περίληψη ήταν εστιασμένη σε συγκεκριμένο απόσπασμα, πράγμα που διευκόλυνε τους μαθητές να εστιάσουν», ανέφερε η κυρία Κλεάνθη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και πρόσθεσε, ως προς τα θέματα Β, ότι «η αντιστοίχιση βοηθούσε στην περίληψη», ενώ χαρακτήρισε το θέμα Β2 «αναμενόμενο». Δείτε εδώ τα θέματα που έπεσαν στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (ΓΕΛ) Όπως είπε η κυρία Κλεάνθη, «έκπληξη προκάλεσε το θέμα Β3, που απαιτούσε κριτική σκέψη, για τη σωστή διαλογή των χωρίων». Σύμφωνα με την ίδια και ως προς το θέμα Γ, το ποίημα «απαιτούσε και μια δεύτερη ανάγνωση προκειμένου να απαντηθεί το ζητούμενο, που όμως δεν είχε μεγάλη δυσκολία». Για την έκθεση, η κυρία Κλεάνθη […] Χωρίς να αντιμετωπίσουν ιδιαίτερες δυσκολίες μπήκαν στον «στίβο» των Πανελλαδικών Εξετάσεων οι υποψήφιοι των ΓΕΛ νωρίτερα σήμερα, Παρασκευή. Τα θέματα ήταν βατά και η έκθεση αρκετά εύκολη, σύμφωνα με την Ευμορφίλη Κλεάνθη, φιλόλογο, καθηγήτρια στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αγίου Δημητρίου. «Αρχικά, το κείμενο ήταν ευανάγνωστο, με άγνωστες λέξεις που δίνονταν, ώστε να μην υπάρχει σύγχυση. Η περίληψη ήταν εστιασμένη σε συγκεκριμένο απόσπασμα, πράγμα που διευκόλυνε τους μαθητές να εστιάσουν», ανέφερε η κυρία Κλεάνθη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και πρόσθεσε, ως προς τα θέματα Β, ότι «η αντιστοίχιση βοηθούσε στην περίληψη», ενώ χαρακτήρισε το θέμα Β2 «αναμενόμενο». Δείτε εδώ τα θέματα που έπεσαν στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (ΓΕΛ) Όπως είπε η κυρία Κλεάνθη, «έκπληξη προκάλεσε το θέμα Β3, που απαιτούσε κριτική σκέψη, για τη σωστή διαλογή των χωρίων». Σύμφωνα με την ίδια και ως προς το θέμα Γ, το ποίημα «απαιτούσε και μια δεύτερη ανάγνωση προκειμένου να απαντηθεί το ζητούμενο, που όμως δεν είχε μεγάλη δυσκολία». Για την έκθεση, η κυρία Κλεάνθη ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΛΛΑΔΑ, θέματα, νεοελληνική γλώσσα, πανελλαδικές, πανελλήνιες