METRO: Επενδύσεις 280 εκατ. ευρώ στην τετραετία 2023-2026
Επενδύσεις 280 εκατ. ευρώ δρομολογεί για την τετραετία 2023-2026 η METRO ΑΕΒΕ που θα κατευθυνθούν στην ενίσχυση του δικτύου με νέα καταστήματα, σε ψηφιακό μετασχηματισμό, σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και κέντρα διανομής. Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες, στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Αριστοτέλης Παντελιάδης οι επενδύσεις για το 2024 ανέρχονται στα 64 εκατ. ευρώ, ο κύκλος εργασιών θα κινηθεί στα 1,65 δισ. ευρώ (από 1,59 δισ. ευρώ το 2023) ενώ αναμένεται περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας EBITDA η οποία το 2023 ανήλθε σε 77,5 εκατ. ευρώ και των κερδών προ φόρων που ανήλθαν στα 31 εκατ. ευρώ. Το 2023 σε μία γενικότερη συνθήκη πίεσης των περιθωρίων κέρδους σε όλον τον κλάδο, η METRO πέτυχε ικανοποιητική κερδοφορία σε σχέση με το 2022, γεγονός που, σύμφωνα με τον ίδιο, απορρέει από τον στρατηγικό σχεδιασμό και τις επενδυτικές της κινήσεις στην ανάπτυξη του δικτύου, στην εξοικονόμηση ενέργειας και στην αξιοποίηση της τεχνολογίας. Εστιάζοντας στις προκλήσεις του κλάδου, ο κ. Παντελιάδης […] Επενδύσεις 280 εκατ. ευρώ δρομολογεί για την τετραετία 2023-2026 η METRO ΑΕΒΕ που θα κατευθυνθούν στην ενίσχυση του δικτύου με νέα καταστήματα, σε ψηφιακό μετασχηματισμό, σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και κέντρα διανομής. Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες, στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Αριστοτέλης Παντελιάδης οι επενδύσεις για το 2024 ανέρχονται στα 64 εκατ. ευρώ, ο κύκλος εργασιών θα κινηθεί στα 1,65 δισ. ευρώ (από 1,59 δισ. ευρώ το 2023) ενώ αναμένεται περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας EBITDA η οποία το 2023 ανήλθε σε 77,5 εκατ. ευρώ και των κερδών προ φόρων που ανήλθαν στα 31 εκατ. ευρώ. Το 2023 σε μία γενικότερη συνθήκη πίεσης των περιθωρίων κέρδους σε όλον τον κλάδο, η METRO πέτυχε ικανοποιητική κερδοφορία σε σχέση με το 2022, γεγονός που, σύμφωνα με τον ίδιο, απορρέει από τον στρατηγικό σχεδιασμό και τις επενδυτικές της κινήσεις στην ανάπτυξη του δικτύου, στην εξοικονόμηση ενέργειας και στην αξιοποίηση της τεχνολογίας. Εστιάζοντας στις προκλήσεις του κλάδου, ο κ. Παντελιάδης ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, σούπερ μάρκετ