NielsenIQ: Ιστορικό υψηλό για το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας – Στο 25,4% στο α’ τρίμηνο του 2024
Το 2024 συνεχίζει να είναι μία χρονιά που οι Έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να βιώνουν αβεβαιότητα και συνεπώς να είναι ιδιαίτερα σκεπτικιστές όσον αφορά στις επιλογές τους, στις αποφάσεις που λαμβάνουν, καθώς και στις δαπάνες που πραγματοποιούν. Το 2024 συνεχίζει να είναι μία χρονιά που οι Έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να βιώνουν αβεβαιότητα και συνεπώς να είναι ιδιαίτερα σκεπτικιστές όσον αφορά στις επιλογές τους, στις αποφάσεις που λαμβάνουν, καθώς και στις δαπάνες που πραγματοποιούν. Ελλάδα, Newsroom, Σούπερ Μάρκετ, Λιανεμπόριο, Καταναλωτικό κλίμα, Καταναλωτές – Νοικοκυριά, ιδιωτική ετικέτα