Οικονομία

NielsenIQ: Ιστορικό υψηλό για το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας – Στο 25,4% στο α’ τρίμηνο του 2024

Το 2024 συνεχίζει να είναι μία χρονιά που οι Έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να βιώνουν αβεβαιότητα και συνεπώς να είναι ιδιαίτερα σκεπτικιστές όσον αφορά στις επιλογές τους, στις αποφάσεις που λαμβάνουν, καθώς και στις δαπάνες που πραγματοποιούν. Το 2024 συνεχίζει να είναι μία χρονιά που οι Έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να βιώνουν αβεβαιότητα και συνεπώς να είναι ιδιαίτερα σκεπτικιστές όσον αφορά στις επιλογές τους, στις αποφάσεις που λαμβάνουν, καθώς και στις δαπάνες που πραγματοποιούν.  Ελλάδα, Newsroom, Σούπερ Μάρκετ, Λιανεμπόριο, Καταναλωτικό κλίμα, Καταναλωτές – Νοικοκυριά, ιδιωτική ετικέτα 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου