«Πρεμιέρα» για τα ηλεκτρικά λεωφορεία της Yutong στη Θεσσαλονίκη
Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης εισέρχονται από την προσεχή Δευτέρα (20/5) οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, αφού σύμφωνα με τον ΟΑΣΘ, οι δύο γραμμές 21 και 29, με αφετηρία τον Εύοσμο και την Πολίχνη αντίστοιχα και τελικό προορισμό την πλατεία Αριστοτέλους, θα εξυπηρετούνται πλέον αποκλειστικά με 17 ηλεκτρικά λεωφορεία. Σταδιακά, τα συνολικά 110 ηλεκτρικά λεωφορεία που παρέλαβε ο ΟΑΣΘ από την κινεζική εταιρεία Yutong, θα εντάσσονται σε ακόμα περισσότερες γραμμές, κατά κύριο λόγο της δυτικής Θεσσαλονίκης, όπως αναφέρει ο ΟΑΣΘ σε σημερινή του ανακοίνωση. Τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών λεωφορείων και το ιστορικό της άφιξής τους Τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι δωδεκάμετρα και χωρητικότητας 75 επιβατών, φορτίζονται σε περίπου τρεις ώρες και βάσει των προδιαγραφών του διαγωνισμού, έχουν αυτονομία τουλάχιστον 180 χλμ. Τα έως τώρα δοκιμαστικά δρομολόγια, έχουν δείξει ότι η αυτονομία των λεωφορείων μπορεί να αγγίζει και τα 300 χλμ, γεγονός που υπερκαλύπτει τις ανάγκες του οργανισμού, αφού στις δύο βάρδιες εκτελούνται περί τα 250 χλμ ημερησίως. Επιπλέον, τα ηλεκτρικά λεωφορεία -που […] Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης εισέρχονται από την προσεχή Δευτέρα (20/5) οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, αφού σύμφωνα με τον ΟΑΣΘ, οι δύο γραμμές 21 και 29, με αφετηρία τον Εύοσμο και την Πολίχνη αντίστοιχα και τελικό προορισμό την πλατεία Αριστοτέλους, θα εξυπηρετούνται πλέον αποκλειστικά με 17 ηλεκτρικά λεωφορεία. Σταδιακά, τα συνολικά 110 ηλεκτρικά λεωφορεία που παρέλαβε ο ΟΑΣΘ από την κινεζική εταιρεία Yutong, θα εντάσσονται σε ακόμα περισσότερες γραμμές, κατά κύριο λόγο της δυτικής Θεσσαλονίκης, όπως αναφέρει ο ΟΑΣΘ σε σημερινή του ανακοίνωση. Τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών λεωφορείων και το ιστορικό της άφιξής τους Τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι δωδεκάμετρα και χωρητικότητας 75 επιβατών, φορτίζονται σε περίπου τρεις ώρες και βάσει των προδιαγραφών του διαγωνισμού, έχουν αυτονομία τουλάχιστον 180 χλμ. Τα έως τώρα δοκιμαστικά δρομολόγια, έχουν δείξει ότι η αυτονομία των λεωφορείων μπορεί να αγγίζει και τα 300 χλμ, γεγονός που υπερκαλύπτει τις ανάγκες του οργανισμού, αφού στις δύο βάρδιες εκτελούνται περί τα 250 χλμ ημερησίως. Επιπλέον, τα ηλεκτρικά λεωφορεία -που ΕΛΛΑΔΑ, Yutong, αστικά λεωφορεία, ηλεκτρικά οχήματα, ηλεκτροκίνηση, ΟΑΣΘ