Αυτές είναι οι αλλαγές που θα προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας – Στα 30 το όριο εντός κατοικημένης περιοχής
Μια εντελώς διαφορετική λογική από αυτή που έχουμε συνηθίσει φέρνει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) που αναμένεται να κατατεθεί σύντομα στη Βουλή προς ψήφιση. Πλέον το βάρος των ποινών θα το επωμίζεται ο οδηγός και όχι το ίδιο το όχημα. Αυτό σημαίνει πως η αφαίρεση του διπλώματος, τα χρηματικά πρόστιμα και η επιβολή ποινών στο point system προτεραιοποιούνται έναντι της αφαίρεσης πινακίδων, ούτως ώστε να μπορεί να χρησιμοποιείται το αυτοκίνητο από άλλους οδηγούς (συγγενείς, φίλους ή συναδέλφους του παραβάτη αν πρόκειται για εταιρικό τροχοφόρο). Σύμφωνα με πληροφορίες, αφαίρεση πινακίδων θα έχουμε πλέον σε παραβάσεις που η κυκλοφορία του οχήματος κρίνεται επικίνδυνη για την οδική ασφάλεια και το περιβάλλον, όπως είναι για παράδειγμα η μη επίσκεψη στα ΚΤΕΟ τις προβλεπόμενες ημερομηνίες, η εκπομπή επικίνδυνων ρύπων στην ατμόσφαιρα ή η παραποίηση χαρακτηριστικών του οχήματος (π.χ. η κάλυψη των πινακίδων με σκούρα προστατευτικά που την κάνουν δυσανάγνωστη). Την ευθύνη της κατάρτισης του νομοσχεδίου έχει αναλάβει η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, […]