Έρχεται το αναβαθμισμένο 112- Τι περιλαμβάνει
Η νέα εφαρμογή αναμένεται να αναβαθμιστεί τα επόμενα δύο χρόνια, περιλαμβάνοντας βιντεοκλήσεις και επικοινωνία σε περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει κάλυψη δικτύου κινητής αλλά και δυνατότητα επικοινωνίας προσαρμοσμένη στις ανάγκες των ΑμεΑ, η οποία θα γίνεται με σιωπηλή αναγγελία περιστατικού «Silent Βutton» (π.χ. σε περιπτώσεις ομηρίας). Η προθεσμία κατάθεσης προσφορών για τον διαγωνισμό, ύψους 27 εκατ. ευρώ, λήγει στις 27 Μαΐου, ενώ η διάρκεια της σύμβασης είναι 21 μήνες από την υπογραφή της. Το έργο χρηματοδοτείται από το Εθνικό Πρόγραμμα Πολιτικής Προστασίας «Αιγίς» και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ). Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης Επόμενης Γενιάς (NG-ECMS-112) θα αποτελείται από Λογισμικό Διαχείρισης Κλήσεων 112 Επόμενης Γενιάς, τηλεφωνικό κέντρο IP-PBX, λογισμικό γεωγραφικού συστήματος πληροφοριών και γεωγραφικά δεδομένα. Οι κλήσεις προς το Σύστημα θα απαντώνται από χειριστές-τηλεφωνητές. Σε περίπτωση που δεν είναι άμεσα διαθέσιμος χειριστής κλήσεων, ο καλών θα παραπέμπεται στο σύστημα Αuto Attendant – IVR, το οποίο θα τον πληροφορεί και θα τον καθοδηγεί, σε συνάρτηση, πάντα, με την έκτακτη […] Η νέα εφαρμογή αναμένεται να αναβαθμιστεί τα επόμενα δύο χρόνια, περιλαμβάνοντας βιντεοκλήσεις και επικοινωνία σε περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει κάλυψη δικτύου κινητής αλλά και δυνατότητα επικοινωνίας προσαρμοσμένη στις ανάγκες των ΑμεΑ, η οποία θα γίνεται με σιωπηλή αναγγελία περιστατικού «Silent Βutton» (π.χ. σε περιπτώσεις ομηρίας). Η προθεσμία κατάθεσης προσφορών για τον διαγωνισμό, ύψους 27 εκατ. ευρώ, λήγει στις 27 Μαΐου, ενώ η διάρκεια της σύμβασης είναι 21 μήνες από την υπογραφή της. Το έργο χρηματοδοτείται από το Εθνικό Πρόγραμμα Πολιτικής Προστασίας «Αιγίς» και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ). Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης Επόμενης Γενιάς (NG-ECMS-112) θα αποτελείται από Λογισμικό Διαχείρισης Κλήσεων 112 Επόμενης Γενιάς, τηλεφωνικό κέντρο IP-PBX, λογισμικό γεωγραφικού συστήματος πληροφοριών και γεωγραφικά δεδομένα. Οι κλήσεις προς το Σύστημα θα απαντώνται από χειριστές-τηλεφωνητές. Σε περίπτωση που δεν είναι άμεσα διαθέσιμος χειριστής κλήσεων, ο καλών θα παραπέμπεται στο σύστημα Αuto Attendant – IVR, το οποίο θα τον πληροφορεί και θα τον καθοδηγεί, σε συνάρτηση, πάντα, με την έκτακτη ΕΛΛΑΔΑ, 112, ΑμεΑ