Οικονομία

Η ακρίβεια θα επηρεάσει τις χριστουγεννιάτικες αγορές των Ελλήνων καταναλωτών, σύμφωνα με έρευνα της Klarna

Η συνεχιζόμενη άνοδος των τιμών επηρεάζει σχεδόν κάθε καταναλωτή στις φετινές αγορές της εορταστικής περιόδου, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε τον Νοέμβριο του 2025 η Klarna σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, με τη συμμετοχή 1.000 Ελλήνων καταναλωτών ηλικίας 18-77 ετών. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το 95,1% των συμμετεχόντων δηλώνουν ότι η αύξηση των τιμών επηρεάζει τον τρόπο που σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν τις φετινές εορταστικές αγορές τους. Αναλυτικά: Η πλειονότητα των καταναλωτών (50,7%) έχει θέσει εφέτος συγκεκριμένο προϋπολογισμό για τις χριστουγεννιάτικες αγορές, γεγονός που υποδηλώνει αυξημένη ανάγκη για έλεγχο των εξόδων και αποφυγή υπερβάσεων. Συγκεκριμένα: Παράλληλα, οι άνδρες φαίνεται να προγραμματίζουν υψηλότερες δαπάνες για χριστουγεννιάτικα δώρα, καθώς υπερτερούν στις κατηγορίες 251 ευρώ-2.000 ευρώ, ενώ οι γυναίκες συγκεντρώνουν υψηλότερα ποσοστά στο εύρος 1 ευρώ-250 ευρώ. Επιπλέον, το 57,8% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι πραγματοποιεί ενδελεχή έρευνα πριν από τις αγορές και το 51,4% ότι παρακολουθεί συστηματικά όλες τις δαπάνες του, με ένα 9,4% να χρησιμοποιεί εφαρμογές προϋπολογισμού. Η ανάγκη […] Η συνεχιζόμενη άνοδος των τιμών επηρεάζει σχεδόν κάθε καταναλωτή στις φετινές αγορές της εορταστικής περιόδου, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε τον Νοέμβριο του 2025 η Klarna σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, με τη συμμετοχή 1.000 Ελλήνων καταναλωτών ηλικίας 18-77 ετών. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το 95,1% των συμμετεχόντων δηλώνουν ότι η αύξηση των τιμών επηρεάζει τον τρόπο που σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν τις φετινές εορταστικές αγορές τους. Αναλυτικά: Η πλειονότητα των καταναλωτών (50,7%) έχει θέσει εφέτος συγκεκριμένο προϋπολογισμό για τις χριστουγεννιάτικες αγορές, γεγονός που υποδηλώνει αυξημένη ανάγκη για έλεγχο των εξόδων και αποφυγή υπερβάσεων. Συγκεκριμένα: Παράλληλα, οι άνδρες φαίνεται να προγραμματίζουν υψηλότερες δαπάνες για χριστουγεννιάτικα δώρα, καθώς υπερτερούν στις κατηγορίες 251 ευρώ-2.000 ευρώ, ενώ οι γυναίκες συγκεντρώνουν υψηλότερα ποσοστά στο εύρος 1 ευρώ-250 ευρώ. Επιπλέον, το 57,8% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι πραγματοποιεί ενδελεχή έρευνα πριν από τις αγορές και το 51,4% ότι παρακολουθεί συστηματικά όλες τις δαπάνες του, με ένα 9,4% να χρησιμοποιεί εφαρμογές προϋπολογισμού. Η ανάγκη  Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ακρίβεια, έρευνα, καταναλωτές, τιμές 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

«Οι πλούσιες χώρες χρωστούν στις φτωχές 500 δισ. δολάρια σε ηθικό χρέος», υποστηρίζει η νομπελίστας οικονομολόγος, Ντιφλό

  • April 23, 2024
Η βραβευμένη με Νόμπελ Οικονομίας, Εστέρ Ντιφλό, εκτίμησε ότι οι πλούσιες χώρες χρωστούν 500 δισ. δολάρια τον χρόνο σε «ηθικό
Οικονομία

Έρχεται νέο ποινολόγιο για τα τέλη κυκλοφορίας – Πώς θα επιβάλλονται τα πρόστιμα

  • April 24, 2024
Στην αναμόρφωση του πλαισίου των προστίμων που επιβάλλονται σε όσους δεν πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας στην ώρα τους προχωρά το