Τα βασικά πλεονεκτήματα του ορίου ταχύτητας των 30 χλμ/ώρα στο κέντρο των πόλεων

Μέχρι σήμερα, όλο και περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις υιοθετούν το όριο ταχύτητας των 30 χλμ/ώρα. Αρκετές μελέτες που έγιναν για τις πόλεις των Βρυξελλών, του Παρισιού και της Ζυρίχης, έδειξαν ότι οι μειώσεις των ορίων ταχύτητας βελτίωσαν την οδική ασφάλεια, μειώνοντας την πιθανότητα ατυχήματος. Κατά μέσο όρο, η εφαρμογή ορίων ταχύτητας 30 χλμ./ώρα στις ευρωπαϊκές πόλεις κατέδειξε μείωση κατά 23% στα τροχαία ατυχήματα, 37% στους θανάτους και 38% στους τραυματισμούς. Τα χαμηλότερα όρια ταχύτητας απέφεραν επίσης περιβαλλοντικά οφέλη, με τις εκπομπές να μειώνονται κατά μέσο όρο κατά 18%, τα επίπεδα ηχορύπανσης κατά 2,5 dB και την κατανάλωση καυσίμου κατά 7%, γεγονός που σημαίνει βελτιωμένη απόδοση καυσίμου και μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Όλες οι μελέτες (υπάρχει και μία μελέτη του τμήματος Μηχανικών, Χωροταξίας και Μεταφορών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου) ενθαρρύνουν τους πολίτες να υιοθετήσουν το περπάτημα, την ποδηλασία και τη χρήση των υπηρεσιών δημόσιων συγκοινωνιών, ώστε να συμβάλλουν σε ένα ασφαλέστερο και περιβαλλοντικά βιώσιμο αστικό περιβάλλον. Όλα αυτά, όταν το πλαίσιο της οδικής […] Μέχρι σήμερα, όλο και περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις υιοθετούν το όριο ταχύτητας των 30 χλμ/ώρα. Αρκετές μελέτες που έγιναν για τις πόλεις των Βρυξελλών, του Παρισιού και της Ζυρίχης, έδειξαν ότι οι μειώσεις των ορίων ταχύτητας βελτίωσαν την οδική ασφάλεια, μειώνοντας την πιθανότητα ατυχήματος. Κατά μέσο όρο, η εφαρμογή ορίων ταχύτητας 30 χλμ./ώρα στις ευρωπαϊκές πόλεις κατέδειξε μείωση κατά 23% στα τροχαία ατυχήματα, 37% στους θανάτους και 38% στους τραυματισμούς. Τα χαμηλότερα όρια ταχύτητας απέφεραν επίσης περιβαλλοντικά οφέλη, με τις εκπομπές να μειώνονται κατά μέσο όρο κατά 18%, τα επίπεδα ηχορύπανσης κατά 2,5 dB και την κατανάλωση καυσίμου κατά 7%, γεγονός που σημαίνει βελτιωμένη απόδοση καυσίμου και μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Όλες οι μελέτες (υπάρχει και μία μελέτη του τμήματος Μηχανικών, Χωροταξίας και Μεταφορών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου) ενθαρρύνουν τους πολίτες να υιοθετήσουν το περπάτημα, την ποδηλασία και τη χρήση των υπηρεσιών δημόσιων συγκοινωνιών, ώστε να συμβάλλουν σε ένα ασφαλέστερο και περιβαλλοντικά βιώσιμο αστικό περιβάλλον. Όλα αυτά, όταν το πλαίσιο της οδικής AUTO, ΕΛΛΑΔΑ, Κίνηση τώρα, οδική ασφάλεια