Τα 14 έργα που τρέχουν οι «Σιδηρόδρομοι Ελλάδας»

Σε «βατήρα» ριζικής αναβάθμισης του ελληνικού σιδηρόδρομου και συνακόλουθα απογείωσης των εμπορευματικών μεταφορών φιλοδοξεί να μετατραπεί η νεοπαγής εταιρεία «Σιδηρόδρομοι Ελλάδας». Πρόκειται για την μετεξέλιξη του μοντέλου ΟΣΕ σε μια ενοποιημένη μορφή (ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, τροχαίο υλικό της ΓΑΙΑΟΣΕ) με πυξίδα τη μετενσάρκωσή του σε ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό Οργανισμό. Ο νέος ΟΣΕ έχει αναλάβει ήδη τον εκσυγχρονισμό του Σιδηροδρομικού Δικτύου της χώρας, και για την περίοδο έως το 2027 προβλέπονται έργα ανάταξης – αναβάθμισης με συνολικό προϋπολογισμό άνω του 1,6 δισ. ευρώ. Αναλυτικά δρομολογούνται τα εξής: Ειδικότερα, για την προηγούμενη χρονιά, η καθαρή ζημία του ομίλου για το 2024, που επηρεάζεται από τις υψηλές αποσβέσεις, διαμορφώθηκε στα 180,5 εκατ. ευρώ, από 254,1 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά (-28,9%). Θετικό στοιχείο αποτελεί η ανάκαμψη του EBITDA, καθώς τα λειτουργικά κέρδη EBITDA κινούνται κοντά στον στόχο για ισοσκελισμένο αποτέλεσμα. Για την εταιρεία το EBITDA διαμορφώθηκε στα 3,9 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 93,5 εκατ. ευρώ, αλλά για τον όμιλο παρέμεινε αρνητικό, σε ζημιές 5,1 […] Σε «βατήρα» ριζικής αναβάθμισης του ελληνικού σιδηρόδρομου και συνακόλουθα απογείωσης των εμπορευματικών μεταφορών φιλοδοξεί να μετατραπεί η νεοπαγής εταιρεία «Σιδηρόδρομοι Ελλάδας». Πρόκειται για την μετεξέλιξη του μοντέλου ΟΣΕ σε μια ενοποιημένη μορφή (ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, τροχαίο υλικό της ΓΑΙΑΟΣΕ) με πυξίδα τη μετενσάρκωσή του σε ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό Οργανισμό. Ο νέος ΟΣΕ έχει αναλάβει ήδη τον εκσυγχρονισμό του Σιδηροδρομικού Δικτύου της χώρας, και για την περίοδο έως το 2027 προβλέπονται έργα ανάταξης – αναβάθμισης με συνολικό προϋπολογισμό άνω του 1,6 δισ. ευρώ. Αναλυτικά δρομολογούνται τα εξής: Ειδικότερα, για την προηγούμενη χρονιά, η καθαρή ζημία του ομίλου για το 2024, που επηρεάζεται από τις υψηλές αποσβέσεις, διαμορφώθηκε στα 180,5 εκατ. ευρώ, από 254,1 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά (-28,9%). Θετικό στοιχείο αποτελεί η ανάκαμψη του EBITDA, καθώς τα λειτουργικά κέρδη EBITDA κινούνται κοντά στον στόχο για ισοσκελισμένο αποτέλεσμα. Για την εταιρεία το EBITDA διαμορφώθηκε στα 3,9 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 93,5 εκατ. ευρώ, αλλά για τον όμιλο παρέμεινε αρνητικό, σε ζημιές 5,1 Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, σιδηρόδρομος