Η Ελλάδα αλλάζει εποχή: Τα τουριστικά δεδομένα που επιβεβαιώνουν την αλλαγή

Τροχοδρομεί στις ράγες μιας νέας πραγματικότητας ο ελληνικός τουρισμός. Η κλιματική αλλαγή, οι καύσωνες και οι αυξανόμενες τιμές φέρνουν στροφή στον τουρισμό της Μεσογείου, με όλο και περισσότερους ταξιδιώτες να αποφεύγουν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Στην Ελλάδα, τα ταξίδια Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου κερδίζουν έδαφος, αναδεικνύοντας το φθινόπωρο ως τη νέα κορύφωση της σεζόν. Η «καρδιά» του καλοκαιριού παύει να είναι συνώνυμη της υψηλότερης επίδοσης του τουριστικού κύματος. Ζέστη, ακρίβεια και συνωστισμός ωθούν τους ταξιδιώτες να αναζητήσουν πιο ήπιες και ευέλικτες περιόδους για τις διακοπές τους, όπως η άνοιξη και το φθινόπωρο. Όπως επισημαίνουν γνώστες της αγοράς, η τάση της λεγόμενης «ενδιάμεσης περιόδου» (shoulder season) ενισχύεται συνεχώς, επανακαθορίζοντας το μοντέλο του μαζικού τουρισμού στη Μεσόγειο. Οι ταξιδιώτες που δεν δεσμεύονται από σχολικά ή επαγγελματικά προγράμματα επιλέγουν ολοένα και συχνότερα τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο για να επισκεφθούν προορισμούς όπως η Ελλάδα, η Ιταλία ή η Ισπανία. Οι λόγοι; Ήπιο κλίμα, χαμηλότερες τιμές και μια πιο αυθεντική τουριστική εμπειρία. Δεδομένα που […] Τροχοδρομεί στις ράγες μιας νέας πραγματικότητας ο ελληνικός τουρισμός. Η κλιματική αλλαγή, οι καύσωνες και οι αυξανόμενες τιμές φέρνουν στροφή στον τουρισμό της Μεσογείου, με όλο και περισσότερους ταξιδιώτες να αποφεύγουν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Στην Ελλάδα, τα ταξίδια Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου κερδίζουν έδαφος, αναδεικνύοντας το φθινόπωρο ως τη νέα κορύφωση της σεζόν. Η «καρδιά» του καλοκαιριού παύει να είναι συνώνυμη της υψηλότερης επίδοσης του τουριστικού κύματος. Ζέστη, ακρίβεια και συνωστισμός ωθούν τους ταξιδιώτες να αναζητήσουν πιο ήπιες και ευέλικτες περιόδους για τις διακοπές τους, όπως η άνοιξη και το φθινόπωρο. Όπως επισημαίνουν γνώστες της αγοράς, η τάση της λεγόμενης «ενδιάμεσης περιόδου» (shoulder season) ενισχύεται συνεχώς, επανακαθορίζοντας το μοντέλο του μαζικού τουρισμού στη Μεσόγειο. Οι ταξιδιώτες που δεν δεσμεύονται από σχολικά ή επαγγελματικά προγράμματα επιλέγουν ολοένα και συχνότερα τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο για να επισκεφθούν προορισμούς όπως η Ελλάδα, η Ιταλία ή η Ισπανία. Οι λόγοι; Ήπιο κλίμα, χαμηλότερες τιμές και μια πιο αυθεντική τουριστική εμπειρία. Δεδομένα που ΑΠΟΨΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, τουρισμός