Οικονομία

AKTOR Ρουμανίας: Σε πλήρη εξέλιξη το megaproject με τις δύο δίδυμες σήραγγες

O AKTOR Όμιλος Εταιρειών υλοποιεί δυναμικά το σιδηροδρομικό έργο Apața–Cața της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Brașov – Sighișoara, που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα συγκοινωνιακά έργα της Ρουμανίας, αλλά και τμήμα του στρατηγικής σημασίας διευρωπαϊκού άξονα Ρήνου – Δουνάβεως. Συγκεκριμένα, η θυγατρική του Ομίλου AKTOR, AKTOR Ρουμανίας κατασκευάζει το τμήμα Apața–Cața (Lot-2), προϋπολογισμού €507 εκατ., στο οποίο προβλέπεται η κατασκευή 2 δίδυμων σηράγγων στους ορεινούς όγκους του Homorod και του Ormenis, μήκους 6,9 χλμ. και 5,1 χλμ. αντίστοιχα, για ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Οι τεχνικές ομάδες της εταιρείας εργάζονται εντατικά, έχοντας επιτύχει στη θέση Ormeniș (νότιο μέτωπο του έργου) μέση ημερήσια παραγωγή της τάξης των 18 μέτρων στη διάνοιξη της σήραγγας και στην εγκατάσταση έτοιμων σπονδύλων από σκυρόδεμα, αντίστοιχα. Αυτός ο ρυθμός κατασκευής αντανακλά την ισχυρή δέσμευση της εταιρείας στην επιτάχυνση των εργασιών. Μέχρι στιγμής, στο νότιο τμήμα του έργου έχουν διανοιχθεί πάνω από 3,2 χλμ. σήραγγας. Ενώ στο βόρειο τμήμα, στη θέση Homorod, όπου η γεωτεχνική πολυπλοκότητα είναι ιδιαίτερα υψηλή, έχουν […] O AKTOR Όμιλος Εταιρειών υλοποιεί δυναμικά το σιδηροδρομικό έργο Apața–Cața της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Brașov – Sighișoara, που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα συγκοινωνιακά έργα της Ρουμανίας, αλλά και τμήμα του στρατηγικής σημασίας διευρωπαϊκού άξονα Ρήνου – Δουνάβεως. Συγκεκριμένα, η θυγατρική του Ομίλου AKTOR, AKTOR Ρουμανίας κατασκευάζει το τμήμα Apața–Cața (Lot-2), προϋπολογισμού €507 εκατ., στο οποίο προβλέπεται η κατασκευή 2 δίδυμων σηράγγων στους ορεινούς όγκους του Homorod και του Ormenis, μήκους 6,9 χλμ. και 5,1 χλμ. αντίστοιχα, για ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Οι τεχνικές ομάδες της εταιρείας εργάζονται εντατικά, έχοντας επιτύχει στη θέση Ormeniș (νότιο μέτωπο του έργου) μέση ημερήσια παραγωγή της τάξης των 18 μέτρων στη διάνοιξη της σήραγγας και στην εγκατάσταση έτοιμων σπονδύλων από σκυρόδεμα, αντίστοιχα. Αυτός ο ρυθμός κατασκευής αντανακλά την ισχυρή δέσμευση της εταιρείας στην επιτάχυνση των εργασιών. Μέχρι στιγμής, στο νότιο τμήμα του έργου έχουν διανοιχθεί πάνω από 3,2 χλμ. σήραγγας. Ενώ στο βόρειο τμήμα, στη θέση Homorod, όπου η γεωτεχνική πολυπλοκότητα είναι ιδιαίτερα υψηλή, έχουν  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΑΚΤΩΡ, Ρουμανία 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου