ΙΝΣΕΤΕ: Σταθερά ψηλά και το 2025 η Ελλάδα στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων για ταξίδια

Σταθερά ψηλά βρίσκεται η Ελλάδα στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων για ταξίδια, έχοντας μάλιστα αυξήσει φέτος τα ποσοστά της σε δύο από τις τρείς βασικές αγορές της. Ειδικότερα, η χώρα μας έρχεται τρίτη, έχοντας ανέβει κατά δύο θέσεις, στις προτιμήσεις των Γερμανών και των Γάλλων και πέμπτη στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι τρείς αυτές χώρες συμπληρώνουν το τοπ 3 των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών αγορών εισερχόμενου τουρισμού για την Ελλάδα, η οποία βρίσκεται, επίσης, στην τρίτη θέση για τους Ιταλούς και λίγο χαμηλότερα, στην έκτη θέση, για τους Ισπανούς. Τα στοιχεία προκύπτουν από το α’ μέρος, για τις ευρωπαϊκές αγορές (Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία), της μελέτης του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) για «Το προφίλ σημαντικών αγορών του ελληνικού τουρισμού». Στη μελέτη παρουσιάζονται και αναλύονται τα αποτελέσματα διαδικτυακής έρευνας που διενήργησε η Global WebIndex (GWI) σε 5.507 ερωτηθέντες ηλικίας 16-64 ετών την περίοδο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2025 σε πέντε βασικές αγορές της χώρας μας και συγκεκριμένα σε Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο […] Σταθερά ψηλά βρίσκεται η Ελλάδα στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων για ταξίδια, έχοντας μάλιστα αυξήσει φέτος τα ποσοστά της σε δύο από τις τρείς βασικές αγορές της. Ειδικότερα, η χώρα μας έρχεται τρίτη, έχοντας ανέβει κατά δύο θέσεις, στις προτιμήσεις των Γερμανών και των Γάλλων και πέμπτη στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι τρείς αυτές χώρες συμπληρώνουν το τοπ 3 των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών αγορών εισερχόμενου τουρισμού για την Ελλάδα, η οποία βρίσκεται, επίσης, στην τρίτη θέση για τους Ιταλούς και λίγο χαμηλότερα, στην έκτη θέση, για τους Ισπανούς. Τα στοιχεία προκύπτουν από το α’ μέρος, για τις ευρωπαϊκές αγορές (Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία), της μελέτης του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) για «Το προφίλ σημαντικών αγορών του ελληνικού τουρισμού». Στη μελέτη παρουσιάζονται και αναλύονται τα αποτελέσματα διαδικτυακής έρευνας που διενήργησε η Global WebIndex (GWI) σε 5.507 ερωτηθέντες ηλικίας 16-64 ετών την περίοδο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2025 σε πέντε βασικές αγορές της χώρας μας και συγκεκριμένα σε Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο ΕΛΛΑΔΑ, ταξίδια, τουρισμός