Εγκρίθηκε η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη-Πύθιο από τις Βρυξέλλες

Πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες η συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής του Μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility- CEF). Η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από την Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού του Σχεδιασμού, της Αξιολόγησης και της Εφαρμογής (ΕΥΣΣΑΕ) της Γενικής Γραμματείας ΕΣΠΑ του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Κατά τη συνεδρίαση εγκρίθηκε η χρηματοδότηση 4 έργων ελληνικού ενδιαφέροντος, συνολικού προϋπολογισμού 329,5 εκατ. ευρώ. Ιδιαίτερα σημαντική μεταξύ των εγκεκριμένων έργων είναι η επένδυση ύψους περίπου 326 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη-Πύθιο. Η έγκριση αυτή συμπληρώνει τη χρηματοδότηση 220 εκατ. ευρώ που είχε εξασφαλιστεί τον Ιούνιο 2024 για το τμήμα Πύθιο-Ορμένιο, εξασφαλίζοντας τους πόρους για τον πλήρη εκσυγχρονισμό της γραμμής από την Αλεξανδρούπολη έως το Ορμένιο. Η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού άξονα στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη ενισχύει τη διασύνδεση με τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, συμβάλλοντας στην υλοποίηση του στρατηγικού διαδρόμου Αιγαίο-Μαύρη Θάλασσα-Δούναβης. Η προώθηση του διαδρόμου αυτού εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας, Βουλγαρίας και Ρουμανίας για την ενίσχυση των […] Πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες η συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής του Μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility- CEF). Η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από την Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού του Σχεδιασμού, της Αξιολόγησης και της Εφαρμογής (ΕΥΣΣΑΕ) της Γενικής Γραμματείας ΕΣΠΑ του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Κατά τη συνεδρίαση εγκρίθηκε η χρηματοδότηση 4 έργων ελληνικού ενδιαφέροντος, συνολικού προϋπολογισμού 329,5 εκατ. ευρώ. Ιδιαίτερα σημαντική μεταξύ των εγκεκριμένων έργων είναι η επένδυση ύψους περίπου 326 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη-Πύθιο. Η έγκριση αυτή συμπληρώνει τη χρηματοδότηση 220 εκατ. ευρώ που είχε εξασφαλιστεί τον Ιούνιο 2024 για το τμήμα Πύθιο-Ορμένιο, εξασφαλίζοντας τους πόρους για τον πλήρη εκσυγχρονισμό της γραμμής από την Αλεξανδρούπολη έως το Ορμένιο. Η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού άξονα στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη ενισχύει τη διασύνδεση με τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, συμβάλλοντας στην υλοποίηση του στρατηγικού διαδρόμου Αιγαίο-Μαύρη Θάλασσα-Δούναβης. Η προώθηση του διαδρόμου αυτού εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας, Βουλγαρίας και Ρουμανίας για την ενίσχυση των ΕΛΛΑΔΑ, Βρυξέλλες