Βρετανοί τουρίστες καταγγέλλουν «απάτες» και υψηλές τιμές σε μπαρ και εστιατόρια της Ρόδου – Το ρεπορτάζ της Daily Mail

Ένα πρόσφατο ρεπορτάζ βρετανικής εφημερίδας κάνει λόγο για ανησυχητικές πρακτικές σε ορισμένα μπαρ και εστιατόρια στη Ρόδο, όπου Βρετανοί τουρίστες καταγγέλλουν ότι πέφτουν θύματα «απατών» και υπερχρεώσεων. Το δημοσίευμα αναφέρει μια σειρά από ύποπτες τακτικές, οι οποίες περιλαμβάνουν κρυφές τιμές, παραπλανητικές πληροφορίες για τα ποτά, φερόμενα προβλήματα σε πληρωμές με κάρτα και ασαφείς λογαριασμούς, δημιουργώντας έτσι ένα αρνητικό κλίμα για τις διακοπές τους, όπως υποστηρίζεται. Η έρευνα MailOnline εστίασε σε εστιατόρια και μπαρ με χαμηλές αξιολογήσεις στο TripAdvisor και το Google, αποκαλύπτοντας κοινές μεθόδους εξαπάτησης: Μενού χωρίς τιμές ή μεγέθη: Πολύ συχνά, τα μενού δεν αναγράφουν τιμές ή το μέγεθος των ποτών. Αλλαγή ονόματος: Καταστήματα με κακή φήμη αλλάζουν τακτικά το όνομά τους για να μπερδέψουν τους τουρίστες. Παραπλάνηση από σερβιτόρους: Οι σερβιτόροι λένε ψέματα για τις φθηνότερες ή μικρότερες επιλογές ποτών, ισχυριζόμενοι ότι η μικρότερη διαθέσιμη επιλογή είναι ένα λίτρο. Προβλήματα με τα POS / Προτροπή για μετρητά: Σε πολλά καταστήματα, οι πελάτες ενημερώνονται ότι το POS δεν λειτουργεί […] Ένα πρόσφατο ρεπορτάζ βρετανικής εφημερίδας κάνει λόγο για ανησυχητικές πρακτικές σε ορισμένα μπαρ και εστιατόρια στη Ρόδο, όπου Βρετανοί τουρίστες καταγγέλλουν ότι πέφτουν θύματα «απατών» και υπερχρεώσεων. Το δημοσίευμα αναφέρει μια σειρά από ύποπτες τακτικές, οι οποίες περιλαμβάνουν κρυφές τιμές, παραπλανητικές πληροφορίες για τα ποτά, φερόμενα προβλήματα σε πληρωμές με κάρτα και ασαφείς λογαριασμούς, δημιουργώντας έτσι ένα αρνητικό κλίμα για τις διακοπές τους, όπως υποστηρίζεται. Η έρευνα MailOnline εστίασε σε εστιατόρια και μπαρ με χαμηλές αξιολογήσεις στο TripAdvisor και το Google, αποκαλύπτοντας κοινές μεθόδους εξαπάτησης: Μενού χωρίς τιμές ή μεγέθη: Πολύ συχνά, τα μενού δεν αναγράφουν τιμές ή το μέγεθος των ποτών. Αλλαγή ονόματος: Καταστήματα με κακή φήμη αλλάζουν τακτικά το όνομά τους για να μπερδέψουν τους τουρίστες. Παραπλάνηση από σερβιτόρους: Οι σερβιτόροι λένε ψέματα για τις φθηνότερες ή μικρότερες επιλογές ποτών, ισχυριζόμενοι ότι η μικρότερη διαθέσιμη επιλογή είναι ένα λίτρο. Προβλήματα με τα POS / Προτροπή για μετρητά: Σε πολλά καταστήματα, οι πελάτες ενημερώνονται ότι το POS δεν λειτουργεί ΕΛΛΑΔΑ, εστιατόρια, εστιατόριο, Μπαρ – Καφέ, Ρόδος