Οικονομία

Σούπερ Μάρκετ: Αυξήθηκαν 6,7% οι πωλήσεις – Ξεχωρίζουν αντηλιακά και έτοιμα γεύματα

Η κατηγορία των τροφίμων και ποτών αποτέλεσε τον βασικό μοχλό ανάπτυξης, με αύξηση 7,8% σε αξία και 5,3% σε όγκο. Η κατηγορία των τροφίμων και ποτών αποτέλεσε τον βασικό μοχλό ανάπτυξης, με αύξηση 7,8% σε αξία και 5,3% σε όγκο.  Ελλάδα, Newsroom, Σούπερ Μάρκετ, Λιανεμπόριο, Τρόφιμα 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου