Πηγές ΓΕΝ: Ο ανεφοδιασμός πετρελαίου της φρεγάτας «Ύδρα»έγινε άμεσα στην Αίγυπτο – Δεν επιβλήθηκε πρόστιμο 150.000 ευρώ

Το Γενικό Επιτελείου Ναυτικού προχώρησε σε διευκρινήσεις σχετικά με δημοσίευμα που αφορά τον επανάπλου της φρεγάτας «Ύδρα» από την επιχείρηση «ASPIDES» με τίτλο «Άφησαν για 4 ημέρες τη Φρεγάτα ΥΔΡΑ, χωρίς πετρέλαιο σε λιμάνι της Αιγύπτου, πληρώσαμε και 150.000 ευρώ πρόστιμο». Συγκεκριμένα διευκρινίζονται τα κάτωθι: «Περί τα 147.000 ευρώ κοστίζει η διέλευση της διώρυγας του Σουέζ για πολεμικό πλοίο αυτού του μεγέθους και χαρακτηριστικών (διαστάσεων και εκτοπίσματος). Συνεπώς το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο κόστος διέλευσης και όχι σε κάποια ”ποινή” (penalty) και καταβάλλεται από όλα τα πλοία που εκτελούν διέλευση από τη Διώρυγα του Σουέζ. Όσον αφορά την καθυστέρηση του ανεφοδιασμού της φρεγάτας Ύδρα στο λιμάνι της Αιγύπτου όπου είχε καταπλεύσει κατά την επιστροφή της, περατωμένης της αποστολής της από την επιχείρηση ”ASPIDES”, οφείλεται σε διαδικαστικά ζητήματα, καθώς για πρώτη φορά ενεργοποιήθηκε το Μνημόνιο Αμυντικής Συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών σε θέματα ανεφοδιασμών Πολεμικών Πλοίων. Το Πολεμικό Ναυτικό ανεφοδιάστηκε απευθείας από το αντίστοιχο Αιγυπτιακό Ναυτικό, χωρίς μεσάζοντες, εξοικονομώντας από αυτή τη διαδικασία […] Το Γενικό Επιτελείου Ναυτικού προχώρησε σε διευκρινήσεις σχετικά με δημοσίευμα που αφορά τον επανάπλου της φρεγάτας «Ύδρα» από την επιχείρηση «ASPIDES» με τίτλο «Άφησαν για 4 ημέρες τη Φρεγάτα ΥΔΡΑ, χωρίς πετρέλαιο σε λιμάνι της Αιγύπτου, πληρώσαμε και 150.000 ευρώ πρόστιμο». Συγκεκριμένα διευκρινίζονται τα κάτωθι: «Περί τα 147.000 ευρώ κοστίζει η διέλευση της διώρυγας του Σουέζ για πολεμικό πλοίο αυτού του μεγέθους και χαρακτηριστικών (διαστάσεων και εκτοπίσματος). Συνεπώς το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο κόστος διέλευσης και όχι σε κάποια ”ποινή” (penalty) και καταβάλλεται από όλα τα πλοία που εκτελούν διέλευση από τη Διώρυγα του Σουέζ. Όσον αφορά την καθυστέρηση του ανεφοδιασμού της φρεγάτας Ύδρα στο λιμάνι της Αιγύπτου όπου είχε καταπλεύσει κατά την επιστροφή της, περατωμένης της αποστολής της από την επιχείρηση ”ASPIDES”, οφείλεται σε διαδικαστικά ζητήματα, καθώς για πρώτη φορά ενεργοποιήθηκε το Μνημόνιο Αμυντικής Συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών σε θέματα ανεφοδιασμών Πολεμικών Πλοίων. Το Πολεμικό Ναυτικό ανεφοδιάστηκε απευθείας από το αντίστοιχο Αιγυπτιακό Ναυτικό, χωρίς μεσάζοντες, εξοικονομώντας από αυτή τη διαδικασία ΕΛΛΑΔΑ, Γενικό Επιτελείο Ναυτικού, φρεγάτες