Οικονομία

E-shop: Τα μυστικά για περισσότερες πωλήσεις, λιγότερες απώλειες

Μια καλαίσθητη ιστοσελίδα (website) στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) όχι μόνο δεν είναι αρκετή για να αυξήσει τις πωλήσεις ένα e-shop, αλλά μπορεί να έχει και αρνητικά αποτελέσματα, εάν οι χρήστες δυσκολεύονται να πλοηγηθούν. Οι χρήστες θα φύγουν και μαζί τους θα χαθεί και το έσοδο. Όπως επισημαίνει η Generation Y – International e-Business Hub, μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη (UX) σε μια ιστοσελίδα δεν αφορά μόνο την αισθητική, αλλά τη δημιουργία ενός ψηφιακού περιβάλλοντος γρήγορου και χωρίς τριβές, που κρατά τους επισκέπτες περισσότερο χρόνο, ενισχύει την εμπιστοσύνη προς το brand και μετατρέπει τους επισκέπτες που αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες, σε πελάτες. Η υπηρεσία για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι το Search Engine Optimization (SEO) audit, δηλαδή ο έλεγχος ιστοσελίδας που προσφέρουν διάφορες εταιρείες. Αυτός ο έλεγχος αξιολογεί την εμπειρία του καταναλωτή στην ιστοσελίδα της επιχείρησης από εμπορική σκοπιά, καθώς κάθε επιπλέον κλικ, scroll, ελλιπής περιγραφή ή καθυστέρηση μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μία πώληση και μια χαμένη ευκαιρία. […] Μια καλαίσθητη ιστοσελίδα (website) στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) όχι μόνο δεν είναι αρκετή για να αυξήσει τις πωλήσεις ένα e-shop, αλλά μπορεί να έχει και αρνητικά αποτελέσματα, εάν οι χρήστες δυσκολεύονται να πλοηγηθούν. Οι χρήστες θα φύγουν και μαζί τους θα χαθεί και το έσοδο. Όπως επισημαίνει η Generation Y – International e-Business Hub, μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη (UX) σε μια ιστοσελίδα δεν αφορά μόνο την αισθητική, αλλά τη δημιουργία ενός ψηφιακού περιβάλλοντος γρήγορου και χωρίς τριβές, που κρατά τους επισκέπτες περισσότερο χρόνο, ενισχύει την εμπιστοσύνη προς το brand και μετατρέπει τους επισκέπτες που αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες, σε πελάτες. Η υπηρεσία για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι το Search Engine Optimization (SEO) audit, δηλαδή ο έλεγχος ιστοσελίδας που προσφέρουν διάφορες εταιρείες. Αυτός ο έλεγχος αξιολογεί την εμπειρία του καταναλωτή στην ιστοσελίδα της επιχείρησης από εμπορική σκοπιά, καθώς κάθε επιπλέον κλικ, scroll, ελλιπής περιγραφή ή καθυστέρηση μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μία πώληση και μια χαμένη ευκαιρία.  Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, eshop, επιχειρήσεις 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου