Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το live shopping – Πόσο αυξάνει τις πωλήσεις

Το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται συνεχώς, με το live shopping να αποτελεί μία από τις σημαντικότερες νέες τάσεις. Σύμφωνα με έρευνες, η παγκόσμια αγορά του live shopping αναμένεται να φτάσει τα 500 δισεκατομμύρια δολάρια εντός του 2025, ενισχύοντας την δυναμική των online πωλήσεων μέσα από μια πιο διαδραστική εμπειρία. Η μεγάλη διαφορά του live shopping σε σχέση με το παραδοσιακό eCommerce (ηλεκτρονικό εμπόριο) είναι η ζωντανή αλληλεπίδραση. Οι καταναλωτές δεν στηρίζονται αποκλειστικά σε φωτογραφίες και κριτικές, αλλά συμμετέχουν σε πραγματικό χρόνο, βλέπουν το προϊόν σε δράση, κάνουν ερωτήσεις και λαμβάνουν άμεσες απαντήσεις, ενισχύοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους προς το brand. Το live shopping, όπως επισημαίνει η Εύη Τοπάλη, Product Manager της Generation Y, η οποία εκπροσωπεί αποκλειστικά στην Ελλάδα την πλατφόρμα Buywith, δεν ανταγωνίζεται το eCommerce αλλά το συμπληρώνει, βελτιώνοντας κρίσιμους δείκτες απόδοσης. Οι επιχειρήσεις που το ενσωματώνουν στη στρατηγική τους βλέπουν σημαντική αύξηση στις πωλήσεις και τηn δέσμευση των καταναλωτών. H δυναμική του live shopping και τα μυστικά της επιτυχίας […] Το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται συνεχώς, με το live shopping να αποτελεί μία από τις σημαντικότερες νέες τάσεις. Σύμφωνα με έρευνες, η παγκόσμια αγορά του live shopping αναμένεται να φτάσει τα 500 δισεκατομμύρια δολάρια εντός του 2025, ενισχύοντας την δυναμική των online πωλήσεων μέσα από μια πιο διαδραστική εμπειρία. Η μεγάλη διαφορά του live shopping σε σχέση με το παραδοσιακό eCommerce (ηλεκτρονικό εμπόριο) είναι η ζωντανή αλληλεπίδραση. Οι καταναλωτές δεν στηρίζονται αποκλειστικά σε φωτογραφίες και κριτικές, αλλά συμμετέχουν σε πραγματικό χρόνο, βλέπουν το προϊόν σε δράση, κάνουν ερωτήσεις και λαμβάνουν άμεσες απαντήσεις, ενισχύοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους προς το brand. Το live shopping, όπως επισημαίνει η Εύη Τοπάλη, Product Manager της Generation Y, η οποία εκπροσωπεί αποκλειστικά στην Ελλάδα την πλατφόρμα Buywith, δεν ανταγωνίζεται το eCommerce αλλά το συμπληρώνει, βελτιώνοντας κρίσιμους δείκτες απόδοσης. Οι επιχειρήσεις που το ενσωματώνουν στη στρατηγική τους βλέπουν σημαντική αύξηση στις πωλήσεις και τηn δέσμευση των καταναλωτών. H δυναμική του live shopping και τα μυστικά της επιτυχίας ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ηλεκτρονικό εμπόριο, καταναλωτές