Οικονομία

Σούπερ μάρκετ: Με… κομπιουτεράκι για ψώνια οι καταναλωτές – Όλες οι αλλαγές στις προσφορές

Ποιες σαρωτικές αλλαγές φέρνει στο ράφι των σούπερ μάρκετ ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας που βρίσκεται ήδη σε ισχύ. Τι προβλέπει το νέο πλαίσιο για τις προσφορές και τις εκπτώσεις. Τι λένε φορείς της αγοράς και εκπρόσωποι των καταναλωτών. Ποιες σαρωτικές αλλαγές φέρνει στο ράφι των σούπερ μάρκετ ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας που βρίσκεται ήδη σε ισχύ. Τι προβλέπει το νέο πλαίσιο για τις προσφορές και τις εκπτώσεις. Τι λένε φορείς της αγοράς και εκπρόσωποι των καταναλωτών.  Ελλάδα, Μαρίνα Φούντα, Υπουργείο Ανάπτυξης, Σούπερ Μάρκετ 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου