Σούπερ μάρκετ: Με… κομπιουτεράκι για ψώνια οι καταναλωτές – Όλες οι αλλαγές στις προσφορές

Ποιες σαρωτικές αλλαγές φέρνει στο ράφι των σούπερ μάρκετ ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας που βρίσκεται ήδη σε ισχύ. Τι προβλέπει το νέο πλαίσιο για τις προσφορές και τις εκπτώσεις. Τι λένε φορείς της αγοράς και εκπρόσωποι των καταναλωτών. Ποιες σαρωτικές αλλαγές φέρνει στο ράφι των σούπερ μάρκετ ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας που βρίσκεται ήδη σε ισχύ. Τι προβλέπει το νέο πλαίσιο για τις προσφορές και τις εκπτώσεις. Τι λένε φορείς της αγοράς και εκπρόσωποι των καταναλωτών. Ελλάδα, Μαρίνα Φούντα, Υπουργείο Ανάπτυξης, Σούπερ Μάρκετ