Σαν σήμερα 5 Μαρτίου: Πρεμιέρα για τον «Δράκο», μια ταινία μπροστά από την εποχή της με τον Ντίνο Ηλιόπουλο σε δραματικό ρόλο ζωής

Σαν σήμερα το 1956, η ταινία «Ο Δράκος» του Νίκου Κούνδουρου έκανε πρεμιέρα, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τον ελληνικό κινηματογράφο. Αν και αρχικά αγνοήθηκε, σήμερα θεωρείται αριστούργημα. Με τον Ντίνο Ηλιόπουλο στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το φιλμ συνδυάζει το δράμα με κοινωνικό σχολιασμό, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα μοναδική για την εποχή ενώ σήμερα αποτελεί σημείο αναφοράς, ως διαχρονική ανάλυση της ανθρώπινης ψυχολογίας και της κοινωνικής απομόνωσης. Ένας ρόλος-πρόκληση για τον Ντίνο Ηλιόπουλο Ο Ηλιόπουλος, γνωστός για τις κωμικές του ερμηνείες, εδώ υποδύεται τον Θωμά, έναν μοναχικό δημόσιο υπάλληλο που μοιάζει με έναν διαβόητο εγκληματία, τον «Δράκο». Όταν οι γύρω του αρχίζουν να τον φοβούνται και να τον σέβονται, ο ίδιος παρασύρεται σε μια νέα, επικίνδυνη πραγματικότητα. Η ερμηνεία του θεωρείται από τις πιο σπουδαίες του ελληνικού κινηματογράφου, με αποκορύφωμα τη σκηνή του ζεϊμπέκικου, όπου προσπαθεί να μιμηθεί τους άλλους, αλλά παραμένει πάντα ξένος μέσα στο ίδιο του το περιβάλλον. Σκηνοθεσία και κοινωνικός προβληματισμός Ο Κούνδουρος, σε συνεργασία με τον Ιάκωβο Καμπανέλλη […] Σαν σήμερα το 1956, η ταινία «Ο Δράκος» του Νίκου Κούνδουρου έκανε πρεμιέρα, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τον ελληνικό κινηματογράφο. Αν και αρχικά αγνοήθηκε, σήμερα θεωρείται αριστούργημα. Με τον Ντίνο Ηλιόπουλο στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το φιλμ συνδυάζει το δράμα με κοινωνικό σχολιασμό, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα μοναδική για την εποχή ενώ σήμερα αποτελεί σημείο αναφοράς, ως διαχρονική ανάλυση της ανθρώπινης ψυχολογίας και της κοινωνικής απομόνωσης. Ένας ρόλος-πρόκληση για τον Ντίνο Ηλιόπουλο Ο Ηλιόπουλος, γνωστός για τις κωμικές του ερμηνείες, εδώ υποδύεται τον Θωμά, έναν μοναχικό δημόσιο υπάλληλο που μοιάζει με έναν διαβόητο εγκληματία, τον «Δράκο». Όταν οι γύρω του αρχίζουν να τον φοβούνται και να τον σέβονται, ο ίδιος παρασύρεται σε μια νέα, επικίνδυνη πραγματικότητα. Η ερμηνεία του θεωρείται από τις πιο σπουδαίες του ελληνικού κινηματογράφου, με αποκορύφωμα τη σκηνή του ζεϊμπέκικου, όπου προσπαθεί να μιμηθεί τους άλλους, αλλά παραμένει πάντα ξένος μέσα στο ίδιο του το περιβάλλον. Σκηνοθεσία και κοινωνικός προβληματισμός Ο Κούνδουρος, σε συνεργασία με τον Ιάκωβο Καμπανέλλη ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΣΙΝΕΜΑ, Νίκος Κούνδουρος, Ντίνος Ηλιόπουλος, Σαν σήμερα