Οικονομία

Miele Hellas: To turnaround story και η νέα εποχή με την επέκταση σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία

Όταν το 1899 ο μηχανικός Carl Miele και ο επιχειρηματίας Reinhard Zinkann ίδρυσαν τη Miele, μια μικρή εταιρεία στο Gütersloh της Γερμανίας, πιθανότατα δεν φαντάζονταν ότι το όνομά τους θα γινόταν συνώνυμο της καινοτομίας και της αντοχής, στον κόσμο των οικιακών συσκευών. Η φιλοσοφία τους ήταν απλή: «Immer besser» δηλαδή «Πάντα καλύτερα». Με παρουσία 54 ετών στην Ελλάδα, γραφεία σε Αθήνα και Λευκωσία και μια ομάδα που αριθμεί πλέον 103 εργαζομένους, η Miele Hellas παρουσιάζει σταθερή κερδοφορία και επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία. Το απόλυτο turnaround story και οι νέες επενδύσεις Η Miele Hellas δεν είναι απλώς μια θυγατρική του γερμανικού κολοσσού, αλλά ένας οργανισμός που έχει καταφέρει να διαμορφώσει τη δική του ξεχωριστή πορεία, αποκτώντας ηγετικό ρόλο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η πορεία της Miele Hellas δεν βασίζεται μόνο στην ποιότητα των προϊόντων της, αλλά και σε ένα στρατηγικό επιχειρηματικό μοντέλο που δίνει έμφαση στην επιλεκτική διανομή, τη βιώσιμη ανάπτυξη και την άμεση σχέση με τον καταναλωτή μέσω του […] Όταν το 1899 ο μηχανικός Carl Miele και ο επιχειρηματίας Reinhard Zinkann ίδρυσαν τη Miele, μια μικρή εταιρεία στο Gütersloh της Γερμανίας, πιθανότατα δεν φαντάζονταν ότι το όνομά τους θα γινόταν συνώνυμο της καινοτομίας και της αντοχής, στον κόσμο των οικιακών συσκευών. Η φιλοσοφία τους ήταν απλή: «Immer besser» δηλαδή «Πάντα καλύτερα». Με παρουσία 54 ετών στην Ελλάδα, γραφεία σε Αθήνα και Λευκωσία και μια ομάδα που αριθμεί πλέον 103 εργαζομένους, η Miele Hellas παρουσιάζει σταθερή κερδοφορία και επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία. Το απόλυτο turnaround story και οι νέες επενδύσεις Η Miele Hellas δεν είναι απλώς μια θυγατρική του γερμανικού κολοσσού, αλλά ένας οργανισμός που έχει καταφέρει να διαμορφώσει τη δική του ξεχωριστή πορεία, αποκτώντας ηγετικό ρόλο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η πορεία της Miele Hellas δεν βασίζεται μόνο στην ποιότητα των προϊόντων της, αλλά και σε ένα στρατηγικό επιχειρηματικό μοντέλο που δίνει έμφαση στην επιλεκτική διανομή, τη βιώσιμη ανάπτυξη και την άμεση σχέση με τον καταναλωτή μέσω του  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Miele, επενδύσεις, οικιακές συσκευές 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου