Τα θεματικά πάρκα ανεβάζουν Τρίκαλα και Δράμα στην κορυφή των χριστουγεννιάτικων προορισμών – Οι φετινές τάσεις
Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς (μέχρι και τα Θεοφάνεια) είναι πάντα μια τονωτική περίοδος για τον τουριστικό κλάδο, κυρίως για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε ορεινούς και γενικότερα χειμερινούς προορισμούς. Οι προορισμοί κατακλύζονται -στην πλειονότητά τους από Έλληνες- με ορισμένους να παραμένουν σταθερά δημοφιλείς αλλά πλέον αυτό δεν εμποδίζει τον κόσμο να εκδράμει, επιλέγοντας νέους προορισμούς που σιγά σιγά ανεβαίνουν στη λίστα της ζήτησης, με αποτέλεσμα να υπάρχει διάχυση των επισκεπτών και ανάπτυξη σε περισσότερες περιοχές. Την πρωτοκαθεδρία και εφέτος έχουν τα Τρίκαλα και η Δράμα καθώς τα θεματικά τους πάρκα αποτελούν brand για την περιοχή και πόλο έλξης. Στα Τρίκαλα, ο «Μύλος των Ξωτικών», που λειτουργεί για 13η χρονιά προσελκύει τόσο μεγάλο αριθμό επισκεπτών που γεμίζουν τα ξενοδοχεία όλης της Θεσσαλίας, όπως αναφέρει μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Χάρης Τσαυλός, project manager του Μύλου. «Πέρσι οι επισκέπτες μας έφτασαν το 1,5 εκατομμύριο και φέτος ευελπιστούμε να ξεπεράσουμε αυτόν τον αριθμό, καθώς το προϊόν μας […] Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς (μέχρι και τα Θεοφάνεια) είναι πάντα μια τονωτική περίοδος για τον τουριστικό κλάδο, κυρίως για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε ορεινούς και γενικότερα χειμερινούς προορισμούς. Οι προορισμοί κατακλύζονται -στην πλειονότητά τους από Έλληνες- με ορισμένους να παραμένουν σταθερά δημοφιλείς αλλά πλέον αυτό δεν εμποδίζει τον κόσμο να εκδράμει, επιλέγοντας νέους προορισμούς που σιγά σιγά ανεβαίνουν στη λίστα της ζήτησης, με αποτέλεσμα να υπάρχει διάχυση των επισκεπτών και ανάπτυξη σε περισσότερες περιοχές. Την πρωτοκαθεδρία και εφέτος έχουν τα Τρίκαλα και η Δράμα καθώς τα θεματικά τους πάρκα αποτελούν brand για την περιοχή και πόλο έλξης. Στα Τρίκαλα, ο «Μύλος των Ξωτικών», που λειτουργεί για 13η χρονιά προσελκύει τόσο μεγάλο αριθμό επισκεπτών που γεμίζουν τα ξενοδοχεία όλης της Θεσσαλίας, όπως αναφέρει μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Χάρης Τσαυλός, project manager του Μύλου. «Πέρσι οι επισκέπτες μας έφτασαν το 1,5 εκατομμύριο και φέτος ευελπιστούμε να ξεπεράσουμε αυτόν τον αριθμό, καθώς το προϊόν μας ΕΛΛΑΔΑ, ΤΑΞΙΔΙ, τουρισμός, τουριστικοί προορισμοί, Χριστούγεννα