Μείωση των οχημάτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έφερε η λειτουργία του μετρό τις δύο πρώτες εβδομάδες της λειτουργίας του
Σημαντικά μειώθηκε ο αριθμός των οχημάτων που εισέρχονται στο κέντρο της πόλης της Θεσσαλονίκης σε ημερήσια βάση ως αποτέλεσμα της έναρξης λειτουργίας του Μετρό, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας που διενήργησαν το ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ και το Ζωντανό Εργαστήριο Έξυπνης Κινητικότητας. Η έρευνα αφορά την περίοδο μια εβδομάδα πριν από την έναρξη λειτουργίας του μετρό καθώς και τις δύο πρώτες εβδομάδες λειτουργίας του δηλαδή το χρονικό διάστημα από 25/11/2024 έως 15/12/2024. Η μείωση του αριθμού των οχημάτων που εισέρχονται ανά ημέρα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης τόσο από δυτικά, όσο και από ανατολικά είναι ίδια σε απόλυτους αριθμούς, αλλά ποσοστιαία είναι μεγαλύτερη για την κυκλοφορία που προέρχεται από τους δυτικούς δήμους και εισέρχεται στο κέντρο της πόλης. Παρατηρείται επίσης ότι η λειτουργία του Μετρό δεν επηρεάζει τις συνθήκες κυκλοφορίας στην Περιφερειακή Οδό Θεσ/νίκης. Αντιθέτως, οι κυκλοφοριακές συνθήκες σε κύριους οδικούς άξονες του δικτύου της πόλης έχει βελτιωθεί σημαντικά. Ειδικότερα, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, ο ημερήσιος αριθμός των οχημάτων που εισέρχονται στο κέντρο […] Σημαντικά μειώθηκε ο αριθμός των οχημάτων που εισέρχονται στο κέντρο της πόλης της Θεσσαλονίκης σε ημερήσια βάση ως αποτέλεσμα της έναρξης λειτουργίας του Μετρό, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας που διενήργησαν το ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ και το Ζωντανό Εργαστήριο Έξυπνης Κινητικότητας. Η έρευνα αφορά την περίοδο μια εβδομάδα πριν από την έναρξη λειτουργίας του μετρό καθώς και τις δύο πρώτες εβδομάδες λειτουργίας του δηλαδή το χρονικό διάστημα από 25/11/2024 έως 15/12/2024. Η μείωση του αριθμού των οχημάτων που εισέρχονται ανά ημέρα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης τόσο από δυτικά, όσο και από ανατολικά είναι ίδια σε απόλυτους αριθμούς, αλλά ποσοστιαία είναι μεγαλύτερη για την κυκλοφορία που προέρχεται από τους δυτικούς δήμους και εισέρχεται στο κέντρο της πόλης. Παρατηρείται επίσης ότι η λειτουργία του Μετρό δεν επηρεάζει τις συνθήκες κυκλοφορίας στην Περιφερειακή Οδό Θεσ/νίκης. Αντιθέτως, οι κυκλοφοριακές συνθήκες σε κύριους οδικούς άξονες του δικτύου της πόλης έχει βελτιωθεί σημαντικά. Ειδικότερα, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, ο ημερήσιος αριθμός των οχημάτων που εισέρχονται στο κέντρο ΕΛΛΑΔΑ, έρευνα, Θεσσαλονίκη, μετρό Θεσσαλονίκης