Το 86,9% των νοικοκυριών έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο – Οι συνήθειες των Ελλήνων online
Το 86,9% των νοικοκυριών της χώρας έχουν πλέον πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους και σε σύγκριση με το 2014 καταγράφεται αύξηση 32,5%, όπως προκύπτει από την Έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας από Νοικοκυριά και ‘Ατομα της ΕΛΣΤΑΤ. Ποσοστό 86,3% του πληθυσμού ηλικίας 16-74 ετών έκανε χρήση του Διαδικτύου το α’ τρίμηνο του 2024, καταγράφοντας αύξηση 1,3 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2023 και 23,1 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2014. Αναφορικά με τους λόγους χρήσης του Διαδικτύου, κυριότερες δραστηριότητες είναι η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες και η online ανάγνωση ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφημερίδες, περιοδικά (92% και 88,4%, αντίστοιχα). Τα ποσοστά αφορούν 9 στα 10 άτομα ηλικίας 16-74 ετών, που χρησιμοποίησαν το Διαδίκτυο το α’ τρίμηνο του 2024. Οι δραστηριότητες που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση, το τελευταίο έτος (σύγκριση α’ τριμήνου 2023 με α’ τρίμηνο 2024) είναι η αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με την υγεία (11,8%), η αποστολή γνώμης για θέματα κοινωνικά ή πολιτικά σε […] Το 86,9% των νοικοκυριών της χώρας έχουν πλέον πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους και σε σύγκριση με το 2014 καταγράφεται αύξηση 32,5%, όπως προκύπτει από την Έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας από Νοικοκυριά και ‘Ατομα της ΕΛΣΤΑΤ. Ποσοστό 86,3% του πληθυσμού ηλικίας 16-74 ετών έκανε χρήση του Διαδικτύου το α’ τρίμηνο του 2024, καταγράφοντας αύξηση 1,3 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2023 και 23,1 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2014. Αναφορικά με τους λόγους χρήσης του Διαδικτύου, κυριότερες δραστηριότητες είναι η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες και η online ανάγνωση ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφημερίδες, περιοδικά (92% και 88,4%, αντίστοιχα). Τα ποσοστά αφορούν 9 στα 10 άτομα ηλικίας 16-74 ετών, που χρησιμοποίησαν το Διαδίκτυο το α’ τρίμηνο του 2024. Οι δραστηριότητες που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση, το τελευταίο έτος (σύγκριση α’ τριμήνου 2023 με α’ τρίμηνο 2024) είναι η αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με την υγεία (11,8%), η αποστολή γνώμης για θέματα κοινωνικά ή πολιτικά σε ΕΛΛΑΔΑ, online αγορές, διαδίκτυο