Μετρό Θεσσαλονίκης: Ένας αιώνας οραμάτων ολοκληρώνεται σήμερα με τα εγκαίνια του πολυπόθητου έργου
Ημέρα… σταθμός είναι η σημερινή για τη νεότερη ιστορία της Θεσσαλονίκης, καθώς μετά από έναν αιώνα γεμάτο σχέδια, όνειρα και οικτρές καθυστερήσεις που έφθασαν στο σημείο να γίνονται ανέκδοτα, η πολή αποκτά επιτέλους Μετρό. Η βασική γραμμή, που τίθεται σε λειτουργία στην παρούσα φάση, διαθέτει 13 σταθμούς και εκτείνεται σε μήκος 9,8 χιλιομέτρων, ενώ ο χρόνος κάλυψης από την μια άκρη της συμπρωτεύουσας στην άλλη, δηλαδή από τη Νέα Ελβετία στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, θα διαρκεί με τον συρμό 17 λεπτά, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου παραμονής σε κάθε στάση. Η δε χρονοαπόσταση μεταξύ των 18 συρμών που θα κινούνται στη βασική γραμμή θα είναι αρχικά τα 3,5 λεπτά και σταδιακά, με την ενσωμάτωση άλλων 15 νέων συρμών που θα εξυπηρετούν στην επέκταση της Καλαμαριάς με πέντε σταθμούς (σ.σ. αναμένεται να ολοκληρωθεί σε ένα έτος από σήμερα), θα μειωθεί στο ενάμιση λεπτό. Πώς φθάσαμε λοιπόν στην υλοποίηση του έργου; Η γέννηση της ιδέας: Η Θεσσαλονίκη του Μεσοπολέμου Η ιδέα για ένα υπόγειο […] Ημέρα… σταθμός είναι η σημερινή για τη νεότερη ιστορία της Θεσσαλονίκης, καθώς μετά από έναν αιώνα γεμάτο σχέδια, όνειρα και οικτρές καθυστερήσεις που έφθασαν στο σημείο να γίνονται ανέκδοτα, η πολή αποκτά επιτέλους Μετρό. Η βασική γραμμή, που τίθεται σε λειτουργία στην παρούσα φάση, διαθέτει 13 σταθμούς και εκτείνεται σε μήκος 9,8 χιλιομέτρων, ενώ ο χρόνος κάλυψης από την μια άκρη της συμπρωτεύουσας στην άλλη, δηλαδή από τη Νέα Ελβετία στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, θα διαρκεί με τον συρμό 17 λεπτά, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου παραμονής σε κάθε στάση. Η δε χρονοαπόσταση μεταξύ των 18 συρμών που θα κινούνται στη βασική γραμμή θα είναι αρχικά τα 3,5 λεπτά και σταδιακά, με την ενσωμάτωση άλλων 15 νέων συρμών που θα εξυπηρετούν στην επέκταση της Καλαμαριάς με πέντε σταθμούς (σ.σ. αναμένεται να ολοκληρωθεί σε ένα έτος από σήμερα), θα μειωθεί στο ενάμιση λεπτό. Πώς φθάσαμε λοιπόν στην υλοποίηση του έργου; Η γέννηση της ιδέας: Η Θεσσαλονίκη του Μεσοπολέμου Η ιδέα για ένα υπόγειο STORIES, ΕΛΛΑΔΑ, Θεσσαλονίκη, μετρό, μετρό Θεσσαλονίκης