Η μεγάλη παραδοχή της Apple: Κανένα προϊόν στο μέλλον δεν θα φτάσει την κερδοφορία των iPhone
Τα μελλοντικά προϊόντα της Apple δεν θα είναι ποτέ τόσο κερδοφόρα όσο τα iPhone προειδοποίησε ο τεχνολογικός κολοσσός τους επενδυτές, σε μία περίοδο κατά την οποία η εταιρεία προσπαθεί να στραφεί σε νέους κλάδους, όπως η τεχνητή νοημοσύνη. Η Apple, σύμφωνα με τους FT, πρόσθεσε τη νέα αυτή προειδοποίηση στην ετήσια έκθεση της για την πορεία της κερδοφορίας, στη λίστα των αρνητικών παραγόντων που μπορεί να αντιμετωπίσει. Παράλληλα, προειδοποίησε ότι το κόστος παραγωγής μπορεί να αυξηθεί, με τους αναλυτές να σχολιάζουν πως είναι η πρώτη φορά που η Apple αναφέρεται επισταμένως στο οικονομικό προφίλ μελλοντικών προϊόντων. Στη λίστα των πιθανών κινδύνων προστίθεται και η αρνητική επίδραση από τις γεωπολιτικές εντάσεις, κάτι που εμφανίζεται επίσης για πρώτη φορά στην ετήσια έκθεση της Apple, μαζί με τα ρίσκα ασφαλείας από τα νέα εργαλεία ΑΙ. Ο όμιλος έχει επενδύσει σημαντικά στο πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης προκειμένου να προλάβει τους ανταγωνιστές της, όπως η Google και η Meta, που έχουν αποκτήσει προβάδισμα στον κλάδο […] Τα μελλοντικά προϊόντα της Apple δεν θα είναι ποτέ τόσο κερδοφόρα όσο τα iPhone προειδοποίησε ο τεχνολογικός κολοσσός τους επενδυτές, σε μία περίοδο κατά την οποία η εταιρεία προσπαθεί να στραφεί σε νέους κλάδους, όπως η τεχνητή νοημοσύνη. Η Apple, σύμφωνα με τους FT, πρόσθεσε τη νέα αυτή προειδοποίηση στην ετήσια έκθεση της για την πορεία της κερδοφορίας, στη λίστα των αρνητικών παραγόντων που μπορεί να αντιμετωπίσει. Παράλληλα, προειδοποίησε ότι το κόστος παραγωγής μπορεί να αυξηθεί, με τους αναλυτές να σχολιάζουν πως είναι η πρώτη φορά που η Apple αναφέρεται επισταμένως στο οικονομικό προφίλ μελλοντικών προϊόντων. Στη λίστα των πιθανών κινδύνων προστίθεται και η αρνητική επίδραση από τις γεωπολιτικές εντάσεις, κάτι που εμφανίζεται επίσης για πρώτη φορά στην ετήσια έκθεση της Apple, μαζί με τα ρίσκα ασφαλείας από τα νέα εργαλεία ΑΙ. Ο όμιλος έχει επενδύσει σημαντικά στο πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης προκειμένου να προλάβει τους ανταγωνιστές της, όπως η Google και η Meta, που έχουν αποκτήσει προβάδισμα στον κλάδο STORIES, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Apple, iPhone