Υπερδιπλάσιος ο ρυθμός ανάπτυξης των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα σούπερ μάρκετ, σε σχέση με τα επώνυμα
Στα 6,83 δισ. ευρώ στο πρώτο επτάμηνο του έτους, έφτασε ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, από 6,64 δισ. ευρώ, το ίδιο διάστημα το 2023. Κυρίαρχο χαρακτηριστικό της τάσης, παραμένει η ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, αν και με ελαφρώς μειωμένη δυναμική, παρουσιάζοντας υπερδιπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σύγκριση με τα επώνυμα προϊόντα. Αυτό το γεγονός μπορεί να αποδοθεί τόσο στις πολυάριθμες προσφορές από τις ελληνικές βιομηχανίες και τους εισαγωγείς, όσο και στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στις τρεις κύριες κατηγορίες: τρόφιμα, είδη νοικοκυριού, και προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής, αναφέρει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος. Η αύξηση αυτή οφείλεται επίσης και σε επιλεκτικές μειώσεις τιμών. Σύμφωνα με την Circana, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο πρώτο επτάμηνο του 2024 ανέβηκε στο 26,8%, σε σύγκριση με το 26,2% του 2023. Το προηγούμενο έτος, όταν ο πληθωρισμός είχε αυξηθεί σημαντικά, οι πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σημείωναν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης 11,3%. Ωστόσο, παρόλο που η ανάπτυξη φέτος έχει πέσει σε μονοψήφιο […] Στα 6,83 δισ. ευρώ στο πρώτο επτάμηνο του έτους, έφτασε ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, από 6,64 δισ. ευρώ, το ίδιο διάστημα το 2023. Κυρίαρχο χαρακτηριστικό της τάσης, παραμένει η ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, αν και με ελαφρώς μειωμένη δυναμική, παρουσιάζοντας υπερδιπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σύγκριση με τα επώνυμα προϊόντα. Αυτό το γεγονός μπορεί να αποδοθεί τόσο στις πολυάριθμες προσφορές από τις ελληνικές βιομηχανίες και τους εισαγωγείς, όσο και στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στις τρεις κύριες κατηγορίες: τρόφιμα, είδη νοικοκυριού, και προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής, αναφέρει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος. Η αύξηση αυτή οφείλεται επίσης και σε επιλεκτικές μειώσεις τιμών. Σύμφωνα με την Circana, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο πρώτο επτάμηνο του 2024 ανέβηκε στο 26,8%, σε σύγκριση με το 26,2% του 2023. Το προηγούμενο έτος, όταν ο πληθωρισμός είχε αυξηθεί σημαντικά, οι πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σημείωναν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης 11,3%. Ωστόσο, παρόλο που η ανάπτυξη φέτος έχει πέσει σε μονοψήφιο ΕΛΛΑΔΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, αγορά, ιδιωτική ετικέτα, σούπερ μάρκετ