Οικονομία

Αττική Οδός: «Πέφτουν» στα 2,5 ευρώ τα διόδια – Αρχές Οκτωβρίου κάνει πρεμιέρα η μειωμένη τιμή

Σε περίπου 3,3 δισεκατομμύρια ευρώ ανέρχονται τα χρήματα τα οποία θα εισρεύσουν στα ταμεία του Δημοσίου από τη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού για τα επόμενα 25 χρόνια, η οποία υπεγράφη χθες, Πέμπτη 12/9.Πρόκειται για το υψηλότερο τίμημα στην ιστορία του ΤΑΙΠΕΔ, με την εν λόγω σύμβαση να αποτελεί την πρώτη, με την οποία ανανεώνεται, μετά από διαγωνισμό, προηγούμενη σύμβαση παραχώρησης. Με την αλλαγή σκυτάλης στην παραχώρηση από τις 6 Οκτωβρίου αναμένεται, όπως προβλέπεται στη νέα σύμβαση να μειωθεί και το ύψος των διοδίων από τα 2,80 στα 2,5 ευρώ. Τα επόμενα βήματα είναι η κύρωση της σύμβασης από τη Βουλή και το χρηματοοικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής με την εφάπαξ καταβολή του τιμήματος από τον παραχωρησιούχο, ενώ το Δημόσιο θα παραλάβει και θα είναι έτοιμο να παραδώσει εκ νέου τον αυτοκινητόδρομο στις 5 Οκτωβρίου με τη λήξη της πρώτης 25ετούς παραχώρησης του οδικού άξονα. Πριν την παράδοση του αυτοκινητοδρόμου, θα έχει ολοκληρωθεί και η βαριά συντήρηση της οδού, η οποία […] Σε περίπου 3,3 δισεκατομμύρια ευρώ ανέρχονται τα χρήματα τα οποία θα εισρεύσουν στα ταμεία του Δημοσίου από τη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού για τα επόμενα 25 χρόνια, η οποία υπεγράφη χθες, Πέμπτη 12/9.Πρόκειται για το υψηλότερο τίμημα στην ιστορία του ΤΑΙΠΕΔ, με την εν λόγω σύμβαση να αποτελεί την πρώτη, με την οποία ανανεώνεται, μετά από διαγωνισμό, προηγούμενη σύμβαση παραχώρησης. Με την αλλαγή σκυτάλης στην παραχώρηση από τις 6 Οκτωβρίου αναμένεται, όπως προβλέπεται στη νέα σύμβαση να μειωθεί και το ύψος των διοδίων από τα 2,80 στα 2,5 ευρώ. Τα επόμενα βήματα είναι η κύρωση της σύμβασης από τη Βουλή και το χρηματοοικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής με την εφάπαξ καταβολή του τιμήματος από τον παραχωρησιούχο, ενώ το Δημόσιο θα παραλάβει και θα είναι έτοιμο να παραδώσει εκ νέου τον αυτοκινητόδρομο στις 5 Οκτωβρίου με τη λήξη της πρώτης 25ετούς παραχώρησης του οδικού άξονα. Πριν την παράδοση του αυτοκινητοδρόμου, θα έχει ολοκληρωθεί και η βαριά συντήρηση της οδού, η οποία  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Αττική Οδός, διόδια 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου