Οικονομία

Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιστρέφουν στα φυσικά καταστήματα

Στα φυσικά καταστήματα επιστρέφουν οι καταναλωτές παγκοσμίως, αναζητώντας προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της παγκόσμιας έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index (FCI), ποσοστό 32% εξακολουθεί να επιθυμεί την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που μπορούν να προσφέρουν μόνο οι αγορές στο φυσικό κατάστημα. Επίσης, το 57% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα θέλουν να «δουν», να «αγγίξουν» και να «αισθανθούν» τα προϊόντα πριν τα αγοράσουν, ενώ το 68% αναζητούν συμβουλές από ειδικούς για αγορές μεγάλης αξίας, ώστε να διασφαλίσουν ότι κάνουν καλά ενημερωμένες επιλογές. Η έρευνα επισημαίνει ότι, ενώ το 68% των καταναλωτών δέχονται με ευχαρίστηση και εμπιστεύονται εξατομικευμένες από την AI ενημερώσεις για προσφορές και προωθητικές ενέργειες, το 49% δεν είναι ικανοποιημένοι από τα «έξυπνα» chatbots που δεν απαντούν με αποτελεσματικό τρόπο στα ερωτήματά τους. Ποσοστό 33% των καταναλωτών ανησυχούν ότι οι συστάσεις που δημιουργούνται από την AI δείχνουν προκατάληψη προς συγκεκριμένα προϊόντα ή μάρκες. Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις προκλήσεις, η έρευνα προτείνει στις επιχειρήσεις που έρχονται σε επαφή με […] Στα φυσικά καταστήματα επιστρέφουν οι καταναλωτές παγκοσμίως, αναζητώντας προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της παγκόσμιας έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index (FCI), ποσοστό 32% εξακολουθεί να επιθυμεί την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που μπορούν να προσφέρουν μόνο οι αγορές στο φυσικό κατάστημα. Επίσης, το 57% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα θέλουν να «δουν», να «αγγίξουν» και να «αισθανθούν» τα προϊόντα πριν τα αγοράσουν, ενώ το 68% αναζητούν συμβουλές από ειδικούς για αγορές μεγάλης αξίας, ώστε να διασφαλίσουν ότι κάνουν καλά ενημερωμένες επιλογές. Η έρευνα επισημαίνει ότι, ενώ το 68% των καταναλωτών δέχονται με ευχαρίστηση και εμπιστεύονται εξατομικευμένες από την AI ενημερώσεις για προσφορές και προωθητικές ενέργειες, το 49% δεν είναι ικανοποιημένοι από τα «έξυπνα» chatbots που δεν απαντούν με αποτελεσματικό τρόπο στα ερωτήματά τους. Ποσοστό 33% των καταναλωτών ανησυχούν ότι οι συστάσεις που δημιουργούνται από την AI δείχνουν προκατάληψη προς συγκεκριμένα προϊόντα ή μάρκες. Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις προκλήσεις, η έρευνα προτείνει στις επιχειρήσεις που έρχονται σε επαφή με  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, online αγορές, καταναλωτές, καταστήματα 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου