Οικονομία

EY: Οι καταναλωτές παγκοσμίως προτιμούν την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση στα φυσικά καταστήματα

Παρά το γεγονός ότι η τεχνολογία αλλάζει δραστικά την εμπειρία των καταναλωτών στο λιανικό εμπόριο, το 32% παγκοσμίως εξακολουθούν να επιθυμούν την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που μπορούν να προσφέρουν μόνο οι αγορές στο φυσικό κατάστημα. Παρά το γεγονός ότι η τεχνολογία αλλάζει δραστικά την εμπειρία των καταναλωτών στο λιανικό εμπόριο, το 32% παγκοσμίως εξακολουθούν να επιθυμούν την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που μπορούν να προσφέρουν μόνο οι αγορές στο φυσικό κατάστημα.  Διεθνή, Newsroom, Καταστήματα, , Λιανεμπόριο, Έρευνα, Καταναλωτές – Νοικοκυριά 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

«Οι πλούσιες χώρες χρωστούν στις φτωχές 500 δισ. δολάρια σε ηθικό χρέος», υποστηρίζει η νομπελίστας οικονομολόγος, Ντιφλό

  • April 23, 2024
Η βραβευμένη με Νόμπελ Οικονομίας, Εστέρ Ντιφλό, εκτίμησε ότι οι πλούσιες χώρες χρωστούν 500 δισ. δολάρια τον χρόνο σε «ηθικό
Οικονομία

Έρχεται νέο ποινολόγιο για τα τέλη κυκλοφορίας – Πώς θα επιβάλλονται τα πρόστιμα

  • April 24, 2024
Στην αναμόρφωση του πλαισίου των προστίμων που επιβάλλονται σε όσους δεν πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας στην ώρα τους προχωρά το