Οι απάτες στις κρατήσεις καταλυμάτων και πώς θα τις αποφύγετε στις διακοπές σας
Καταλύματα που δεν υπάρχουν ή ακίνητα που δεν ενοικιάζονται, χακαρισμένες συνομιλίες, ψεύτικες ιστοσελίδες διακοπών, «κόλπα» με πιστωτικές κάρτες αλλά και ηλεκτρονικό ψάρεμα (phishing) είναι ορισμένες από τις απάτες που καταγράφονται στις κρατήσεις ακινήτων βραχυχρόνια μίσθωσης τύπου Airbnb. Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι τους τελευταίους 18 μήνες, οι ταξιδιωτικές απάτες έχουν χτυπήσει κόκκινο με την αύξησή τους να αγγίζει ποσοστά από 500 έως 900%. Σύμφωνα με τη Booking.com η αύξηση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη χρήση σύγχρονων εργαλείων όπως το ChatGPT. Έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Airbnb, έδειξε ότι πολλοί καταναλωτές δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν μια ψεύτικη ιστοσελίδα διακοπών ή διαμονής με τις νεότερες γενιές να πέφτουν πιο συχνά θύματα απάτης. Οι νέοι, αν και έχουν μεγαλώσει στην ψηφιακή εποχή, είναι λιγότερο προσεκτικοί όσον αφορά στην ασφάλεια στο διαδίκτυο. Οι Millennials (γεννημένοι μεταξύ του 1980 – αρχές 2000) παραδέχονται ότι είναι πρόθυμοι να ρισκάρουν την ώρα που κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους ακόμα και αν έχουν περιορισμένες πληροφορίες, αν δουν […] Καταλύματα που δεν υπάρχουν ή ακίνητα που δεν ενοικιάζονται, χακαρισμένες συνομιλίες, ψεύτικες ιστοσελίδες διακοπών, «κόλπα» με πιστωτικές κάρτες αλλά και ηλεκτρονικό ψάρεμα (phishing) είναι ορισμένες από τις απάτες που καταγράφονται στις κρατήσεις ακινήτων βραχυχρόνια μίσθωσης τύπου Airbnb. Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι τους τελευταίους 18 μήνες, οι ταξιδιωτικές απάτες έχουν χτυπήσει κόκκινο με την αύξησή τους να αγγίζει ποσοστά από 500 έως 900%. Σύμφωνα με τη Booking.com η αύξηση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη χρήση σύγχρονων εργαλείων όπως το ChatGPT. Έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Airbnb, έδειξε ότι πολλοί καταναλωτές δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν μια ψεύτικη ιστοσελίδα διακοπών ή διαμονής με τις νεότερες γενιές να πέφτουν πιο συχνά θύματα απάτης. Οι νέοι, αν και έχουν μεγαλώσει στην ψηφιακή εποχή, είναι λιγότερο προσεκτικοί όσον αφορά στην ασφάλεια στο διαδίκτυο. Οι Millennials (γεννημένοι μεταξύ του 1980 – αρχές 2000) παραδέχονται ότι είναι πρόθυμοι να ρισκάρουν την ώρα που κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους ακόμα και αν έχουν περιορισμένες πληροφορίες, αν δουν Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Airbnb, απάτη, διακοπές, τουρισμός