Οικονομία

Ακτοπλοΐα: Τέλος στα σενάρια για μείωση του ΦΠΑ στα εισιτήρια ΙΧ

«Τα όμορφα σχέδια, όμορφα καίγονται». Η κυβέρνηση αποφάσισε να μην προχωρήσει το σενάριο της μείωσης του ΦΠΑ στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα και τις μηχανές, λόγω του υψηλού δημοσιονομικού κόστους. Η μείωση του συντελεστή ΦΠΑ από 24% σε 13% στα συγκεκριμένα εισιτήρια θα κόστιζε περίπου 100 εκατ. ευρώ ετησίως ενώ επιπλέον, υπάρχουν αμφιβολίες αν αυτή η μείωση του ΦΠΑ θα μεταφερθεί τελικά στους καταναλωτές. Ο υπουργός Ναυτιλίας, Χρήστος Στυλιανίδης, είχε αναφέρει τη Δευτέρα (29/7) ότι γίνονται διαπραγματεύσεις με το υπουργείο Οικονομικών για την εναρμόνιση του ΦΠΑ με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2022/542, η οποία επιτρέπει στα κράτη-μέλη να εφαρμόζουν χαμηλότερους συντελεστές ΦΠΑ. Ωστόσο, η συζήτηση για τη μείωση του ΦΠΑ έκλεισε στην παρούσα φάση λόγω του υψηλού κόστους. Σήμερα το πήγαινε έλα μόνο για το ΙΧ στην Τήνο κοστίζει 220 ευρώ και στη Ρόδο φτάνει τα 300 ευρώ. Για μια τετραμελή οικογένεια με αυτοκίνητο η μετακίνηση στην Τήνο έφτασε να κοστίζει σχεδόν έναν κατώτατο μισθό. Η κυβέρνηση εισπράττει […] «Τα όμορφα σχέδια, όμορφα καίγονται». Η κυβέρνηση αποφάσισε να μην προχωρήσει το σενάριο της μείωσης του ΦΠΑ στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα και τις μηχανές, λόγω του υψηλού δημοσιονομικού κόστους. Η μείωση του συντελεστή ΦΠΑ από 24% σε 13% στα συγκεκριμένα εισιτήρια θα κόστιζε περίπου 100 εκατ. ευρώ ετησίως ενώ επιπλέον, υπάρχουν αμφιβολίες αν αυτή η μείωση του ΦΠΑ θα μεταφερθεί τελικά στους καταναλωτές. Ο υπουργός Ναυτιλίας, Χρήστος Στυλιανίδης, είχε αναφέρει τη Δευτέρα (29/7) ότι γίνονται διαπραγματεύσεις με το υπουργείο Οικονομικών για την εναρμόνιση του ΦΠΑ με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2022/542, η οποία επιτρέπει στα κράτη-μέλη να εφαρμόζουν χαμηλότερους συντελεστές ΦΠΑ. Ωστόσο, η συζήτηση για τη μείωση του ΦΠΑ έκλεισε στην παρούσα φάση λόγω του υψηλού κόστους. Σήμερα το πήγαινε έλα μόνο για το ΙΧ στην Τήνο κοστίζει 220 ευρώ και στη Ρόδο φτάνει τα 300 ευρώ. Για μια τετραμελή οικογένεια με αυτοκίνητο η μετακίνηση στην Τήνο έφτασε να κοστίζει σχεδόν έναν κατώτατο μισθό. Η κυβέρνηση εισπράττει  Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ακτοπλοΐα 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου