Οικονομία

Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της MAGNA, η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη εκτιμάται να αυξηθεί 10%

Η MAGNA, στο τελευταίο report της που δημοσιεύτηκε στις 17 Ιουνίου 2024, προβλέπει ότι η παγκόσμια διαφημιστική επένδυση στα Μέσα θα φτάσει το 2024 στα $927 δις, σημειώνοντας +10% αύξηση σε σχέση με το 2023 ($843 δις), αύξηση μεγαλύτερη από το +6,4% που είχαμε το 2023. Η αύξηση της διαφημιστικής επένδυσης το 2024 επηρεάζεται από δυο βασικούς παράγοντες: Ο πρώτος παράγοντας αφορά την ανάπτυξη των Retail Media Networks  O δεύτερος παράγοντας αφορά στα σημαντικά έκτακτα γεγονότα όπως: Εκλογές σε Αμερική, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ινδία και Μεξικό  Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι,  UEFA Euro 2024 & Copa America Στη MAGNA υπολογίζουμε ότι εξαιρώντας την επένδυση από τα έκτακτα γεγονότα τότε υπολογίζεται αύξηση 8,7% στην συνολική διαφημιστική δαπάνη. Για τις εταιρείες με τα παραδοσιακά Μέσα (Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Έντυπα, OOH) προβλέπονται έσοδα $272 δις (+2,9%) το 2024, σε αντίθεση με την πτωτική πορεία που σημειώθηκε το 2023 (-4,1%).  Τα έσοδα της τηλεόρασης προβλέπεται να αυξηθούν κατά 3,9% ($161δις)  το 2024 κυρίως λόγω της αξιοποίησης […] Η MAGNA, στο τελευταίο report της που δημοσιεύτηκε στις 17 Ιουνίου 2024, προβλέπει ότι η παγκόσμια διαφημιστική επένδυση στα Μέσα θα φτάσει το 2024 στα $927 δις, σημειώνοντας +10% αύξηση σε σχέση με το 2023 ($843 δις), αύξηση μεγαλύτερη από το +6,4% που είχαμε το 2023. Η αύξηση της διαφημιστικής επένδυσης το 2024 επηρεάζεται από δυο βασικούς παράγοντες: Ο πρώτος παράγοντας αφορά την ανάπτυξη των Retail Media Networks  O δεύτερος παράγοντας αφορά στα σημαντικά έκτακτα γεγονότα όπως: Εκλογές σε Αμερική, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ινδία και Μεξικό  Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι,  UEFA Euro 2024 & Copa America Στη MAGNA υπολογίζουμε ότι εξαιρώντας την επένδυση από τα έκτακτα γεγονότα τότε υπολογίζεται αύξηση 8,7% στην συνολική διαφημιστική δαπάνη. Για τις εταιρείες με τα παραδοσιακά Μέσα (Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Έντυπα, OOH) προβλέπονται έσοδα $272 δις (+2,9%) το 2024, σε αντίθεση με την πτωτική πορεία που σημειώθηκε το 2023 (-4,1%).  Τα έσοδα της τηλεόρασης προβλέπεται να αυξηθούν κατά 3,9% ($161δις)  το 2024 κυρίως λόγω της αξιοποίησης  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου