Οικονομία

Διπλή διάκριση για την Kaizen Gaming στα Βραβεία EGR Marketing & Innovation 2024

Η Kaizen Gaming, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες GameTech παγκοσμίως, σημείωσε μια ακόμη διεθνή διάκριση, καθώς απέσπασε δύο σημαντικά βραβεία στα EGR Marketing & Innovation Awards, που πραγματοποιήθηκαν στο Λονδίνο. Η εταιρεία απέσπασε το βραβείο «Responsible Gambling Marketing Campaign» καθώς και το «Best Native App», επιβεβαιώνοντας τη σταθερή δέσμευση της, να παρέχει ασφαλείς και αξιόπιστες εμπειρίες διαδικτυακού στοιχηματισμού για τους πελάτες της. Η Kaizen Gaming διακρίθηκε στα βραβεία για την καμπάνια που υλοποίησε μέσω της Stoiximan, για την προώθηση του υπεύθυνου στοιχηματισμού. Η καμπάνια με τίτλο «Αν είσαι πάντα μέσα στο παιχνίδι, τότε δεν είναι πια παιχνίδι», αποτύπωσε με έναν ευρηματικό τρόπο τη φιλοσοφία της εταιρείας για τη σημασία του ασφαλούς παιχνιδιού, όπου μέσω κορυφαίων πρωταγωνιστών των ομάδων της Stoiximan Super League προωθεί την ενημέρωση για το υπεύθυνο παιχνίδι.  Η συγκεκριμένη καμπάνια απέσπασε πάνω από ένα εκατομμύριο προβολές στο YouTube και έλαβε εκτεταμένη κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης. Με αυτόν τον τρόπο ενίσχυσε την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τον […] Η Kaizen Gaming, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες GameTech παγκοσμίως, σημείωσε μια ακόμη διεθνή διάκριση, καθώς απέσπασε δύο σημαντικά βραβεία στα EGR Marketing & Innovation Awards, που πραγματοποιήθηκαν στο Λονδίνο. Η εταιρεία απέσπασε το βραβείο «Responsible Gambling Marketing Campaign» καθώς και το «Best Native App», επιβεβαιώνοντας τη σταθερή δέσμευση της, να παρέχει ασφαλείς και αξιόπιστες εμπειρίες διαδικτυακού στοιχηματισμού για τους πελάτες της. Η Kaizen Gaming διακρίθηκε στα βραβεία για την καμπάνια που υλοποίησε μέσω της Stoiximan, για την προώθηση του υπεύθυνου στοιχηματισμού. Η καμπάνια με τίτλο «Αν είσαι πάντα μέσα στο παιχνίδι, τότε δεν είναι πια παιχνίδι», αποτύπωσε με έναν ευρηματικό τρόπο τη φιλοσοφία της εταιρείας για τη σημασία του ασφαλούς παιχνιδιού, όπου μέσω κορυφαίων πρωταγωνιστών των ομάδων της Stoiximan Super League προωθεί την ενημέρωση για το υπεύθυνο παιχνίδι.  Η συγκεκριμένη καμπάνια απέσπασε πάνω από ένα εκατομμύριο προβολές στο YouTube και έλαβε εκτεταμένη κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης. Με αυτόν τον τρόπο ενίσχυσε την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τον  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου