Έρευνα PISA: Οι έλληνες μαθητές στην ομάδα με τις χαμηλότερες επιδόσεις στη δημιουργική σκέψη
Ανακοινώθηκαν νωρίτερα σήμερα, Τρίτη, τα αποτελέσματα για τις επιδόσεις των μαθητών που συμμετείχαν στην έρευνα του Διεθνούς Προγράμματος PISA για το 2022 (Programme for International Student Assessment – PISA 2022) σε ένα πρόσθετο πεδίο, εκείνο της «Δημιουργικής Σκέψη» («Creative Thinking»). Η Ελλάδα, στο νέο αυτό πεδίο κατατάχθηκε στην ομάδα χωρών που σημειώνουν χαμηλότερες επιδόσεις από τον μέσο όρο της επίδοσης στις χώρες του ΟΟΣΑ. Πιο συγκεκριμένα, η Ελλάδα βρίσκεται στην 38η θέση, μεταξύ 64 χωρών, έχοντας επίδοση 27 μονάδες (μ.ο. 33 μονάδες). Την πρωτιά κατέκτησε η Σιγκαπούρη (41 μονάδες), ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκαν η Κορέα και ο Καναδάς (38 μονάδες). Ακολουθούν η Αυστραλία (37 μονάδες), η Νέα Ζηλανδία, η Εσθονία και η Φιλανδία (36 μονάδες), η Δανία, η Λετονία και το Βέλγιο (35 μονάδες), και η Πολωνία με την Πορτογαλία (34 μονάδες). Οι χώρες αυτές, όπως σημειώνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε σχετικό δελτίο Τύπου, είναι εκείνες οι οποίες επιτυγχάνουν υψηλές επιδόσεις και στα βασικά γνωστικά αντικείμενα […] Ανακοινώθηκαν νωρίτερα σήμερα, Τρίτη, τα αποτελέσματα για τις επιδόσεις των μαθητών που συμμετείχαν στην έρευνα του Διεθνούς Προγράμματος PISA για το 2022 (Programme for International Student Assessment – PISA 2022) σε ένα πρόσθετο πεδίο, εκείνο της «Δημιουργικής Σκέψη» («Creative Thinking»). Η Ελλάδα, στο νέο αυτό πεδίο κατατάχθηκε στην ομάδα χωρών που σημειώνουν χαμηλότερες επιδόσεις από τον μέσο όρο της επίδοσης στις χώρες του ΟΟΣΑ. Πιο συγκεκριμένα, η Ελλάδα βρίσκεται στην 38η θέση, μεταξύ 64 χωρών, έχοντας επίδοση 27 μονάδες (μ.ο. 33 μονάδες). Την πρωτιά κατέκτησε η Σιγκαπούρη (41 μονάδες), ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκαν η Κορέα και ο Καναδάς (38 μονάδες). Ακολουθούν η Αυστραλία (37 μονάδες), η Νέα Ζηλανδία, η Εσθονία και η Φιλανδία (36 μονάδες), η Δανία, η Λετονία και το Βέλγιο (35 μονάδες), και η Πολωνία με την Πορτογαλία (34 μονάδες). Οι χώρες αυτές, όπως σημειώνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε σχετικό δελτίο Τύπου, είναι εκείνες οι οποίες επιτυγχάνουν υψηλές επιδόσεις και στα βασικά γνωστικά αντικείμενα ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΛΛΑΔΑ, PISA, διαγωνισμός PISA, εξετάσεις, επιδόσεις, μαθητές