H μοναδική συλλογή σπάνιων μοτοσυκλετών Θεσσαλονικιού που σκοπεύει να τις… εκατοστήσει
Ένα μουσείο μοτοσυκλέτας έχει στήσει ένας Θεσσαλονικιός συλλέκτης, με ορισμένα από τα «κομμάτια» της συλλογής του να είναι μάλιστα σπάνια και πολύτιμα. Ο Γολιάθ, το μανεκέν, η αλανιάρα, ο Τοπ Γκαν κι ο Νίντζα, βρίσκονται στον ίδιο χώρο μαζί με δεκάδες ακόμη μηχανές, που στέκονται η μια δίπλα στην άλλη. Είναι η ιδιαίτερη συλλογή ενός Θεσσαλονικιού, που δεν μαζεύει αντίκες, πίνακες ή δίσκους βινυλίου, αλλά… μοτοσικλέτες, στις οποίες μάλιστα έχει δώσει και ονόματα. Βλέποντας κάποιος τον χώρο του, νομίζει ότι βρίσκεται σε έκθεση δικύκλων ή μια μεγάλη βιτρίνα αντιπροσωπείας μηχανών, καθώς κοντεύουν τις πενήντα. Κι όμως… Είναι όλες δικές του και έχει μάλιστα στόχο να τις εκατοστήσει – τουλάχιστον για αρχή! «Όλα ξεκίνησαν το 2009, όταν πήρα την πρώτη μου ανακατασκευή (CBX 1000-78′). Τότε μου μπήκε το… μικρόβιο και ξεκίνησε αυτή η σχέση, η μεγάλη αδυναμία», λέει μιλώντας στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Αλέξανδρος Γκορίλας. Όπως εξηγεί, όσο περνούσαν τα χρόνια, τόσο μεγάλωνε η επιθυμία να εμπλουτίσει τη συλλογή του, […] Ένα μουσείο μοτοσυκλέτας έχει στήσει ένας Θεσσαλονικιός συλλέκτης, με ορισμένα από τα «κομμάτια» της συλλογής του να είναι μάλιστα σπάνια και πολύτιμα. Ο Γολιάθ, το μανεκέν, η αλανιάρα, ο Τοπ Γκαν κι ο Νίντζα, βρίσκονται στον ίδιο χώρο μαζί με δεκάδες ακόμη μηχανές, που στέκονται η μια δίπλα στην άλλη. Είναι η ιδιαίτερη συλλογή ενός Θεσσαλονικιού, που δεν μαζεύει αντίκες, πίνακες ή δίσκους βινυλίου, αλλά… μοτοσικλέτες, στις οποίες μάλιστα έχει δώσει και ονόματα. Βλέποντας κάποιος τον χώρο του, νομίζει ότι βρίσκεται σε έκθεση δικύκλων ή μια μεγάλη βιτρίνα αντιπροσωπείας μηχανών, καθώς κοντεύουν τις πενήντα. Κι όμως… Είναι όλες δικές του και έχει μάλιστα στόχο να τις εκατοστήσει – τουλάχιστον για αρχή! «Όλα ξεκίνησαν το 2009, όταν πήρα την πρώτη μου ανακατασκευή (CBX 1000-78′). Τότε μου μπήκε το… μικρόβιο και ξεκίνησε αυτή η σχέση, η μεγάλη αδυναμία», λέει μιλώντας στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Αλέξανδρος Γκορίλας. Όπως εξηγεί, όσο περνούσαν τα χρόνια, τόσο μεγάλωνε η επιθυμία να εμπλουτίσει τη συλλογή του, ΕΛΛΑΔΑ, Θεσσαλονίκη, μοτοσυκλέτα, μουσείο