Πώς «ανέβηκε» στην κυβερνητική ατζέντα η υπογειοποίηση του Ηλεκτρικού στον Πειραιά – Οι μελέτες, τα κόστη, η Dimand
Το πάγιο αίτημα του Δήμου Πειραιά για «βύθιση» των γραμμών του Ηλεκτρικού στο τμήμα Ν. Φάληρο – Πειραιάς για να μην «κόβεται» στα δύο η πόλη. Το «ναι» του Κ. Μητσοτάκη. Η ανάγκη για επικαιροποίηση μελετών αλλά και για ευρύτερες παρεμβάσεις. Ζητούμενο το κόστος και η εξασφάλιση χρηματοδότησης. Ο ρόλος της «ειδικής» στις αναπλάσεις Dimand. Το πάγιο αίτημα του Δήμου Πειραιά για «βύθιση» των γραμμών του Ηλεκτρικού στο τμήμα Ν. Φάληρο – Πειραιάς για να μην «κόβεται» στα δύο η πόλη. Το «ναι» του Κ. Μητσοτάκη. Η ανάγκη για επικαιροποίηση μελετών αλλά και για ευρύτερες παρεμβάσεις. Ζητούμενο το κόστος και η εξασφάλιση χρηματοδότησης. Ο ρόλος της «ειδικής» στις αναπλάσεις Dimand. Ελλάδα, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Πειραιάς, Ηλεκτρικός (ΗΣΑΠ), Dimand