Οικονομία

9 ερωτήσεις-απαντήσεις για τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας για προσφορές και εκπτώσεις

Το υπουργείο Ανάπτυξης δημοσίευσε 9 ερωτήσεις-απαντήσεις για τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας που θα εφαρμοστεί στην αγορά για τις προσφορές και τις εκπτώσεις. Ο Τάκης Θεοδωρικάκος δήλωσε σχετικά ότι από αύριο, Δευτέρα 17 Μαρτίου, θα ξεκινήσουν σχετικοί έλεγχοι και σε περίπτωση παράβασης θα επιβληθούν βαριά πρόστιμα. Σύμφωνα με το υπουργείο, ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας στον οποίο αναφέρονται αναλυτικά οι εμπορικές πρακτικές εκπτώσεων και προσφορών που θεωρούνται παραπλανητικές – και θα πρέπει να αποφεύγονται από την αγορά – προβλέπει ότι, σε μία ανακοίνωση μείωσης τιμής (π.χ. έκπτωση ή προσφορά) η αρχική τιμή από την οποία θεωρείται ότι γίνεται η έκπτωση είναι η χαμηλότερη τιμή στην οποία προσφερόταν το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες. Οι έμποροι δεν μπορούν πλέον να θεωρούν ως «αρχική τιμή», από την οποία γίνεται έκπτωση, μία πολύ παλιά «φουσκωμένη τιμή», μία «τιμή τιμοκαταλόγου» ή μία «προτεινόμενη λιανική τιμή». Αντίθετα, η «αρχική τιμή» στην οποία αναφέρονται θα πρέπει να είναι πρόσφατη, να είναι η συνήθης τιμή στην οποία πωλείται το […] Το υπουργείο Ανάπτυξης δημοσίευσε 9 ερωτήσεις-απαντήσεις για τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας που θα εφαρμοστεί στην αγορά για τις προσφορές και τις εκπτώσεις. Ο Τάκης Θεοδωρικάκος δήλωσε σχετικά ότι από αύριο, Δευτέρα 17 Μαρτίου, θα ξεκινήσουν σχετικοί έλεγχοι και σε περίπτωση παράβασης θα επιβληθούν βαριά πρόστιμα. Σύμφωνα με το υπουργείο, ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας στον οποίο αναφέρονται αναλυτικά οι εμπορικές πρακτικές εκπτώσεων και προσφορών που θεωρούνται παραπλανητικές – και θα πρέπει να αποφεύγονται από την αγορά – προβλέπει ότι, σε μία ανακοίνωση μείωσης τιμής (π.χ. έκπτωση ή προσφορά) η αρχική τιμή από την οποία θεωρείται ότι γίνεται η έκπτωση είναι η χαμηλότερη τιμή στην οποία προσφερόταν το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες. Οι έμποροι δεν μπορούν πλέον να θεωρούν ως «αρχική τιμή», από την οποία γίνεται έκπτωση, μία πολύ παλιά «φουσκωμένη τιμή», μία «τιμή τιμοκαταλόγου» ή μία «προτεινόμενη λιανική τιμή». Αντίθετα, η «αρχική τιμή» στην οποία αναφέρονται θα πρέπει να είναι πρόσφατη, να είναι η συνήθης τιμή στην οποία πωλείται το  Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, εκπτώσεις, προσφορές, υπουργείο Ανάπτυξης 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου