48ωρη απεργία στα ταξί στις 5 και 6 Νοεμβρίου

Σε νέα 48ωρη απεργία προχωρά το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), από τις 06:00 το πρωί της Τετάρτης 5 Νοεμβρίου έως τις 06:00 το πρωί της Παρασκευής 7 Νοεμβρίου. Ο ΣΑΤΑ καλεί τους επαγγελματίες οδηγούς σε μαζική συγκέντρωση με τα ταξί στις 10:00 το πρωί της Τετάρτης (5/11) στη συμβολή των οδών Σπ. Πάτση και λεωφόρου Αθηνών. Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ: Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (Σ.Α.Τ.Α.), εκτελώντας την ομόφωνη απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης της 22ης Σεπτεμβρίου και έπειτα από τη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου στις 29-10-2025, προχωρά σε 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση. Η κυβέρνηση, με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Κυρανάκη – Κεφαλογιάννη, βάζει ταφόπλακα στο επάγγελμα του ταξί και χαρίζει τη δημόσια επιβατική μεταφορά στα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα, σε εφαρμογές πολυεθνικών με σκοπό τη μετάβαση του μεταφορικού έργου στα ΕΙΧ. Η υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση των ταξί από 1-1-2026, χωρίς ρεαλιστικό σχέδιο μετάβασης, είναι μια απόφαση – κόλαφος για τον κλάδο. Είναι μια απόπειρα εξόντωσης χιλιάδων επαγγελματιών, που παλεύουν καθημερινά για […] Σε νέα 48ωρη απεργία προχωρά το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), από τις 06:00 το πρωί της Τετάρτης 5 Νοεμβρίου έως τις 06:00 το πρωί της Παρασκευής 7 Νοεμβρίου. Ο ΣΑΤΑ καλεί τους επαγγελματίες οδηγούς σε μαζική συγκέντρωση με τα ταξί στις 10:00 το πρωί της Τετάρτης (5/11) στη συμβολή των οδών Σπ. Πάτση και λεωφόρου Αθηνών. Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ: Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (Σ.Α.Τ.Α.), εκτελώντας την ομόφωνη απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης της 22ης Σεπτεμβρίου και έπειτα από τη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου στις 29-10-2025, προχωρά σε 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση. Η κυβέρνηση, με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Κυρανάκη – Κεφαλογιάννη, βάζει ταφόπλακα στο επάγγελμα του ταξί και χαρίζει τη δημόσια επιβατική μεταφορά στα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα, σε εφαρμογές πολυεθνικών με σκοπό τη μετάβαση του μεταφορικού έργου στα ΕΙΧ. Η υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση των ταξί από 1-1-2026, χωρίς ρεαλιστικό σχέδιο μετάβασης, είναι μια απόφαση – κόλαφος για τον κλάδο. Είναι μια απόπειρα εξόντωσης χιλιάδων επαγγελματιών, που παλεύουν καθημερινά για ΕΛΛΑΔΑ, απεργία, ταξί





