Οικονομία

12 βραβεία για τη METRO στα Internal Communication & Employee Engagement Awards 2025!

Η ομάδα Εσωτερικής Επικοινωνίας και Employer Branding της METRO (My market και METRO Cash & Carry) ξεχώρισε με 12 διακρίσεις στα Internal Communication & Employee Engagement Awards 2025. Κατέκτησε την κορυφαία Platinum διάκριση για την καλύτερη καμπάνια Εσωτερικής Επικοινωνίας, 6 Gold, 3 Silver και 2 Bronze βραβεία! Αυτές οι διακρίσεις αποτελούν μία σημαντική αναγνώριση της στρατηγικής της METRO για μια ανθρώπινη και ουσιαστική Εσωτερική Επικοινωνία που αγκαλιάζει και ενώνει κάθε έναν από τους 11.000 εργαζομένους, σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Οι ενέργειες και οι πρωτοβουλίες της #teammetro, σκοπό έχουν να ενισχύουν την εταιρική κουλτούρα και καλλιεργούν το αίσθημα του «ανήκειν» με έμπνευση, συμμετοχή και αυθεντικότητα. Οι διακρίσεις αναλυτικά: Η Σοφία Τατά, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της METRO,  ανέφερε ότι: «Είμαστε πολύ περήφανοι για τα 12 βραβεία που κερδίσαμε, αλλά και για την ουσία και τη αυθεντικότητα που κρύβεται πίσω από αυτά. Σε έναν απαιτητικό κλάδο, όπως το λιανεμπόριο, το να καταφέρνεις να εμπνέεις, να συνδέεις και να ενεργοποιείς 11.000 ανθρώπους είναι […] Η ομάδα Εσωτερικής Επικοινωνίας και Employer Branding της METRO (My market και METRO Cash & Carry) ξεχώρισε με 12 διακρίσεις στα Internal Communication & Employee Engagement Awards 2025. Κατέκτησε την κορυφαία Platinum διάκριση για την καλύτερη καμπάνια Εσωτερικής Επικοινωνίας, 6 Gold, 3 Silver και 2 Bronze βραβεία! Αυτές οι διακρίσεις αποτελούν μία σημαντική αναγνώριση της στρατηγικής της METRO για μια ανθρώπινη και ουσιαστική Εσωτερική Επικοινωνία που αγκαλιάζει και ενώνει κάθε έναν από τους 11.000 εργαζομένους, σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Οι ενέργειες και οι πρωτοβουλίες της #teammetro, σκοπό έχουν να ενισχύουν την εταιρική κουλτούρα και καλλιεργούν το αίσθημα του «ανήκειν» με έμπνευση, συμμετοχή και αυθεντικότητα. Οι διακρίσεις αναλυτικά: Η Σοφία Τατά, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της METRO,  ανέφερε ότι: «Είμαστε πολύ περήφανοι για τα 12 βραβεία που κερδίσαμε, αλλά και για την ουσία και τη αυθεντικότητα που κρύβεται πίσω από αυτά. Σε έναν απαιτητικό κλάδο, όπως το λιανεμπόριο, το να καταφέρνεις να εμπνέεις, να συνδέεις και να ενεργοποιείς 11.000 ανθρώπους είναι  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, My market 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου