Οικονομία

Ψώνισε έξυπνα, όχι δύσκολα: Πώς να αξιοποιήσεις την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Black Friday

Με την Black Friday να πλησιάζει, η στροφή όλο και περισσότερων καταναλωτών προς την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) είναι βέβαιη. Από εξατομικευμένους «προσωπικούς βοηθούς αγορών» μέχρι εικονικές δοκιμές προϊόντων, το AI υπόσχεται μια απρόσκοπτη, πιο αποδοτική εμπειρία αγορών. Τα δεδομένα δείχνουν ξεκάθαρα ότι οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να αφήσουν «το τιμόνι» στο AI. Σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky, το 72% των συμμετεχόντων έχει χρησιμοποιήσει εργαλεία AI, ενώ το 30% τα έχει εντάξει στην καθημερινότητά του, π.χ. για τη δημιουργία λιστών αγορών ή για τον σχεδιασμό του προϋπολογισμού. Η τάση αυτή αναμένεται να εκτοξευθεί κατά την εορταστική περίοδο. Αξιοποιώντας στο έπακρο την Black Friday με εργαλεία AI Χρησιμοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη ως ισχυρό «κυνηγό προσφορών» που υπερβαίνει τις απλές συγκρίσεις τιμών, οι καταναλωτές μπαίνουν πια στην εποχή του agentic commerce και μπορούν να αναθέτουν εξ ολοκλήρου τις αγορές τους σε εργαλεία AI. Φανταστείτε να ζητάτε από μια εφαρμογή AI να παρακολουθεί την τιμή μιας συγκεκριμένης 4K τηλεόρασης 65’’ και να την αγοράζει αυτόματα όταν πέσει […] Με την Black Friday να πλησιάζει, η στροφή όλο και περισσότερων καταναλωτών προς την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) είναι βέβαιη. Από εξατομικευμένους «προσωπικούς βοηθούς αγορών» μέχρι εικονικές δοκιμές προϊόντων, το AI υπόσχεται μια απρόσκοπτη, πιο αποδοτική εμπειρία αγορών. Τα δεδομένα δείχνουν ξεκάθαρα ότι οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να αφήσουν «το τιμόνι» στο AI. Σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky, το 72% των συμμετεχόντων έχει χρησιμοποιήσει εργαλεία AI, ενώ το 30% τα έχει εντάξει στην καθημερινότητά του, π.χ. για τη δημιουργία λιστών αγορών ή για τον σχεδιασμό του προϋπολογισμού. Η τάση αυτή αναμένεται να εκτοξευθεί κατά την εορταστική περίοδο. Αξιοποιώντας στο έπακρο την Black Friday με εργαλεία AI Χρησιμοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη ως ισχυρό «κυνηγό προσφορών» που υπερβαίνει τις απλές συγκρίσεις τιμών, οι καταναλωτές μπαίνουν πια στην εποχή του agentic commerce και μπορούν να αναθέτουν εξ ολοκλήρου τις αγορές τους σε εργαλεία AI. Φανταστείτε να ζητάτε από μια εφαρμογή AI να παρακολουθεί την τιμή μιας συγκεκριμένης 4K τηλεόρασης 65’’ και να την αγοράζει αυτόματα όταν πέσει  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Black Friday, ChatGPT, τεχνητή νοημοσύνη 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου